Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:47:37 GMT

دختران ایران مغلوب استرالیا شدند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۰۷۰۷

دختران ایران مغلوب استرالیا شدند

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، تیم ملی نوجوانان دختر زیر 17 سال ایران امروز (سه شنبه) در دومین بازی خود در دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا – تایلند به مصاف استرالیا رفت.

میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی نوجوانان در شروع این مسابقه باز هم از ترکیب بازی اول مقابل نیوزیلند استفاده کرد و نگار سلحشوری، زهرا رضایی، نگار حسینی‌نژاد، ریحانه کریمی، کیمیا کیانی(لیبرو) و زهرا مغانی را به عنوان بازیکنان اصلی در ترکیب اولیه تیم قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرالیا که در اولین روز رقابت‌ها موفق به شکست سه بر یک نیوزیلند شده بود، درحالی مقابل ایران حاضر شد که در روز دوم رقابت‌ها استراحت داشت. این تیم که تقریبا میانگین قدی یکسانی با ایران دارد (میانگین قدی ایران 180 و میانگین قدی استرالیا 179 سانتی‌متر است) نتیجه ست اول بازی را در شرایطی با نتیجه 25 بر 22 به ایران واگذار کرد که تا دقایق پایانی با اختلاف امتیاز از ایران عقب بود، اما موفق شد تا حدودی این اختلاف را جبران کند.

استرالیا در ست دوم هم پابه‌پای ایران آمد اما درنهایت نوجوانان دختر کشورمان با استفاده از امتیاز سرویس و دفاع منظم با امتیاز 25 بر 20 نتیجه را به سود خود تمام کردند. در ست سوم هرچند که ایران از همان ابتدا اختلاف امتیازش را با حریف حفظ کرد و تا امتیاز 14 بر 7 از حریف پیش بود اما بازیکنان استرالیا با استفاده از انسجام تیمی و امتیاز سرویس در نهایت با امتیاز 25 بر 19 ست سوم را به سود خود خاتمه دادند.

ست چهارم هم با نتیجه 25 بر 21 به سود استرالیا به پایان رسید تا ست پنجم تعیین کننده برنده نهایی این بازی باشد. در ست پنجم بازیکنان استرالیا با استفاده از قدرت بدنی بالای خود با نتیجه 15 بر 9 پیروز شدند تا اولین شکست در کارنامه ایران ثبت شود.

مرحله گروهی دوازدهمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی آسیا درحالی به میزبانی شهر ناخون پاتوم تایلند و با حضور 12 تیم درحال برگزاری است که تیم ملی والیبال دختران نوجوان ایران در گروه C با نیوزیلند و استرالیا هم‌گروه است.

602

فدراسیون والیبال ایران جهان بانوان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فدراسیون والیبال ایران جهان بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۰۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس سید میلاد تقوی در جلسه‌ای با دکتر فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کد خبر 6093338

دیگر خبرها

  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی