Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولتشاهی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه   در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت: به منظور زیباسازی چهره شهر، ایجاد نشاط اجتماعی و هویت بخشی به شهر در میدان مرکزی محله 22 بهمن  مسابقه طراحی المان برگزار می شود .

وی هدف  از این مسابقه را نیل به طرح ها، ایده ها و تفکرات خلاقانه جدید و ایجاد آثار فرهنگی و هنری ارزنده و ماندگار، از طریق ایجاد رقابت سالم میان کلیه معماران، طراحان، هنرمندان، دانشجویان، متخصصین، صاحب­نظران و علاقمندان حقیقی و حقوقی سراسر کشور  عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولتشاهی گفت: علاقه مندان می توانند  در زمینه طراحی، نقاشی،گرافیک محیطی، ساخت المان­های مفهومی و ا ارائه طرح ‌در غالب حجم با توجه به ویژگی های فرهنگی­، مذهبی­، تاریخی­، بومی، زیست­محیطی، جغرافیایی و صنعتی شهر کرمانشاه  شرکت کنند.

وی ادامه داد: محور و محتوای طرح المان­  باید  به گونه ای  باشد که با قرار گیری اثردر محیط، احساس نشاط، هیجان، زنده شدن خاطرات، تفکر و زیبایی در مخاطب عام به وجود آید و ترجیحاً هویت و ساختار ایرانی-اسلامی در طراحی اثر رعایت شده باشدهمچنین فرهنگ و هنر ملی، مد نظر است.

 

انتهای  پیام/ز

فراخوان طراحی المان میدان مرکزی کرمانشاه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی مشکلات اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۰۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟

به گزارش همشهری آنلاین، کشورهای جهان این روزها بیشتر از هر زمانی از نظر اقتصادی به هم وابسته‌اند، به‌طوری ‌که هر نوع کاهش تولید یا نوسان در تولید یک محصول بلافاصله می‌تواند در سراسر جهان تأثیر بگذارد.

در تازه‌ترین رویداد کاهش تولید کاکائو معضل جهانی ایجاد کرده است، به‌طوری که تحت ‌تأثیر این موضوع قیمت این محصول در یک سال گذشته در سراسر جهان چند برابر شده است و مذاق تولیدکنندگان و علاقه‌مندان شکلات را تلخ کرده است. آن طور که بلومبرگ دیروز گزارش داد، بررسی‌ها از رشد بیش از ۶برابری قیمت جهانی کاکائو حکایت دارد، موضوعی که می‌تواند صنعت شکلات‌سازی‌ دنیا را تحت ‌تأثیر قرار دهد.

سازمان بین‌المللی کاکائو (ICCO) برآورد کرده میزان تولید کاکائو در سال۲۰۲۴ از میزان تقاضای آن عقب می‌افتد و بر این اساس برآورد می‌شود که تولید کاکائو با کسری ۳۷۴هزار تنی روبه‌رو خواهد شد. تریستان فلچر، تحلیلگر بازار کالا می‌گوید: زخم‌های این بحران ممکن است برای مدت طولانی در نوسانات بازار کاکائو قابل مشاهده باشد. اکنون بازرگانان نگران هستند که تولیدکنندگان وارد عقب‌نشینی طولانی‌مدت شوند و دیگر سراغ کاکائو نروند.

سرمایه‌گذاران در راه عربستان

خبرهای دیگر از منطقه خاورمیانه نشان می‌دهد که عربستان در تلاش است تا حجم سرمایه‌گذاری خارجی را برای ساخت شهر جدید نئوم افزایش دهد. نئوم یک شهر جدید مبتنی بر فناوری‌های هوشمند در شمال غربی عربستان است و قرار است وابستگی عربستان به نفت را کاهش دهد و اقتصاد آن را متنوع کند. هزینه این پروژه ۵۰۰میلیارد دلار تخمین زده شده ‌است. بر همین اساس، عربستان در تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی است و تازه‌ترین خبرها نشان می‌دهد که صدها بانکدار و سرمایه‌گذار خارجی قرار است در روزهای آینده از پروژه نئوم عربستان بازدید کنند. درواقع سازندگان این پروژه پرهزینه در جست‌وجوی جذب بودجه برای تکمیل آن هستند.

بیشتر بخوانید

صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل قیمت سازی در بازار مسکن تمام شد؟ | شرط جدید برای انتشار آگهی های مسکن معادن طلای افغانستان در کانون توجه چینی‌ها

در خبر دیگری از کشورهای منطقه مشخص شد شرکت‌های چینی در تلاش برای سرمایه‌گذاری در معادن طلای افغانستان هستند.

در کابل، مسئولان وزارت معادن و نفت حکومت سرپرست افغانستان با نشر خبرنامه‌ای در صفحه رسمی این وزارت از دیدار شیخ شهاب‌الدین دلاور با مسئولان یک شرکت تجارتی افغان و شرکای چینی خبر داد.

وی اعلام کرد: سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی علاقه‌مندی خود را به سرمایه‌گذاری روی معادن طلا در این کشور نشان داده‌اند.

بانک‌های چینی تحریم می‌شوند

در خبر مهم دیگری، روزنامه وال استریت ژورنال در گزارشی نوشت که ایالات ‌متحده در حال آماده‌سازی تحریم‌هایی با هدف قطع ارتباط برخی بانک‌های چینی با شبکه مالی بین‌المللی است. پیش از این آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از حمایت چین از صنایع دفاعی روسیه انتقاد کرده و گفته بود: پکن از طریق تأمین قطعات حیاتی برای تسلیحات، عامل اصلی جنگ مسکو در اوکراین بوده است.

تعطیلی بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا

دولت هلند تصمیم گرفته است با هدف کاهش زمین‌لرزه در شمال این کشور، بزرگ‌ترین میدان گازی اروپا به نام گرونینگن را برای همیشه تعطیل کند. میدان گازی گرونینگن از اواخر سال ۲۰۲۳ با بخش کمی از ظرفیت خود فعالیت می‌کرد، چراکه فرایند تولید گاز در این میدان موجب بروز زلزله‌های متعددی در هلند شده و دولت این کشور تلاش می‌کرد با کمتر کردن برداشت گاز، خطر بروز زلزله را کم کند. زلزله‌هایی که تاکنون رخ ‌داده به هزاران ساختمان در هلند آسیب زده است.

کد خبر 847063 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها ایران و عربستان عربستان اقتصاد سرمایه‌ گذاری

دیگر خبرها

  • بانکداران خارجی در راه عربستان | کاکائو چه چالشی برای دنیا ایجاد کرد؟
  • مسابقه طراحی قطار در ازبکستان
  • موضوع نشاط در برنامه‌های دهه کرامت لحاظ شود
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • توقف ایجاد غرفه در میدان امام(ره) بیرجند