Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@07:12:20 GMT

حريم قانوني لوله هاي نفت در گناوه مشخص شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۱۳۹۱

حريم قانوني لوله هاي نفت در گناوه مشخص شود

خبرگزاري آريا - گناوه- ايرنا- معاون امور عمراني استانداري بوشهر گفت: شرکت نفت بايد حريم قانوني خطوط لوله‌هاي انتقال نفت را در مسير روستاهاي شهرستان گناوه تعيين و مشخص کند.

به گزارش ايرنا، مهرداد ستوده روز سه شنبه در نشست بررسي احداث ميدان امام علي (ع) و ايمن سازي خطوط لوله هاي نفت در شهر گناوه افزود: احداث ميدان امام علي (ع) شهر گناوه ضرورت دارد و بايد اجرايي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي گفت: از مديران نفت انتظار داريم ضمن ايمن سازي خطوط لوله ها، در مورد تملک زمين هاي روستاهاي گناوه ملاحظات لازم داشته باشند و رضايت مردم و مالکان را درنظر بگيرند.
معاون امورعمراني استانداري بوشهر اظهارکرد: مردم اين منطقه ساليان متمادي حفاظت و امنيت لوله‌هاي نفت را بر عهده داشته‌ و در طول هشت سال دفاع مقدس بارها مورد بمباران هواپيماهاي دشمن قرار گرفته که جا دارد موردتوجه قرار گيرند.
اين نشست به منظور تعيين تکليف وضعيت ميدان امام علي (ع) گناوه به دعوت فرمانداري اين شهر و با حضور مديران و کارشناسان مناطق نفت خيز جنوب، شهردار و دهياران روستاهاي سربست و مال خليفه گناوه در دفتر معاونت عمراني استانداري بوشهر برگزار شد.
در اين جلسه مقرر شد شرکت نفت در مدت 72 ساعت حريم قانوني لوله هاي نفت همجوار روستاهاي سربست و مال خليفه اي را مشخص کرده و نسبت به اثبات مالکيت و پرداخت مطالبات کارشناسي تا پايان سال 1397 اقدام و شهرداري گناوه برآورد هزينه اجراي کامل ميدان امام علي (ع) را در اسرع وقت انجام و مناقصه اعلام شود.
شرکت نفت نيز متعهد شد در صورتي که نياز به اعتبارات بيشتري اعم از هزينه تملک اراضي، اجرا و جابه جايي تاسيسات باشد توسط شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب و حوزه نفت و گاز گچساران تامين اعتبار شود.
شهرستان گناوه از مناطق نفت خيز کشور با قدمت چندين ساله است و 6 خط لوله اصلي صادرات کشور به جزيره خارگ از آن عبور مي کند.
6164/6043**
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۱۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران

کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصادی کشور به‌ویژه صنعت نفت را به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل به‌منظور قدردانی از زحمات این افراد تأثیرگذار و تلاشگر، روزی به نام «روز کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. عکاس شانا به همین بهانه یک روز با کارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران همراه شده است تا گوشه‌ای کوچک از تلاش‌های آنان را که عضوی مهم از صنعت نفت کشور هستند، به نمایش بگذارد و به آن‌ها خدا قوت بگوید.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • رفع تصرف ۲۰۰۰ متر از رودخانه‌های استان یزد