Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی مسئولیت و عواقب ناشی از اطلاعات نادرست و نواقص مدارک ارسالی به عهده داوطلبان است و در هر مرحله‌ای از آزمون (حتی در صورت قبولی)، طبق مقررات برخورد خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه ۲.۵ درصد مازاد نیرو‌های مسلح باید تصویر آخرین حکم کارگزینی به همراه مدرکی مبنی بر موافقت ادامه تحصیل خود در مقطع دستیاری دندانپزشکی سال ٩٧ که به تایید معاونت نیروی انسانی ارگان محل خدمت رسیده باشد، در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی بارگذاری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
سهمیه ۲.۵ درصد مازاد نیرو‌های مسلح فقط مختص پرسنل رسمی نیرو‌های مسلح است.

چنانچه داوطلبی به اشتباه این سهمیه را انتخاب کرده و عضو رسمی نیرو‌های مسلح نیست، باید نسبت به اصلاح فرم ثبت نام و تغییر نوع سهمیه خود اقدام کند. در غیر اینصورت مجاز به شرکت در آزمون نخواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی مسئولیت و عواقب ناشی از اطلاعات نادرست و نواقص مدارک ارسالی به عهده داوطلبان است و در هر مرحله‌ای از آزمون (حتی در صورت قبولی)، طبق مقررات برخورد خواهد شد.


منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سنجش داوطلب دندانپزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳


به گزارش تابناک، برنامه آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

براساس جداول منتشرشده، امتحانات از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام مرکز سنجش و پایش آموزش و پرورش، نمونه سوالات و ریز نمرات امتحانات از هفته آینده در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی ۱۰ و ۱۱ خردادماه برگزار می شود
  • اعلام نتایج آزمون ارشد در اواخر خرداد
  • نتایج آزمون EPT اعلام شد
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • ضرورت توانمندسازی خانواده‌ها در زمینه سواد سلامت
  • تجلیل ازدکترعراقی‌زاده بنیانگذار آموزش دندانپزشکی درهرمزگان
  • رقابت داوطلبان آزمون استخدامی آموزش و پرورش سمنان
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • کلید اولیه پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد