Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-18@05:58:32 GMT

اجرای جشن رمضان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۱۷۳۵

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان گفت: اطعام و افطاری نیازمندان با حضور خیرین با دعوت از مستضعفین و گسترانیدن سفره های افطاری در مساجد و تکایا و برپایی محافل انس با قرآن ،تفسیر قرآن و احکام یکی از این برنامه هاست.
احمد لطفی افزود: طرح همنشینی با مستضعفین با عنوان مفتاح الجنه – توسعه برنامه های اکرام و ایتام – دریافت کمک های مردمی و توزیع سبد غذایی به صورت شبانه برای مستضعفین با عنوان همیان مولا و در نهایت جمع آوری زکات فطره در پایان رمضان و تقدیم فطریه در همان عید فطر به نیازمندان از دیگر بخش های این برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه پارسال بیش از 8 میلیارد تومان با مشارکت مردم در ماه مبارک رمضان دریافت شد گفت:پارسال بیش از 2 میلیارد تومان زکات فطریه جمع آوری و میان نیازمندان توزیع شد.
 
 
 
 
 
 
 
 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: جشن رمضان ماه رمضان افطاری اکرام ایتام نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۱۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی امام خمینی (ره)


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، محمد عرب گفت: از مجموع بیش از ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال زکات فطریه ۱۶ میلیارد و ۳۷۶ میلیون ریال در پایگاه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۱۵ میلیارد و ۶۶۵ میلیون ریال در پایگاه‌های سایر نهاد‌های حمایتی و موسسات خیریه جمع آوری شده است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی افزود: از مجموع مبلغ جمع‌آوری شده ۲۰ میلیارد و ۴۸۴ میلیون ریال زکات فطریه عام و یک میلیارد و ۷۰۴ میلیون ریال زکات فطریه سادات است.

عرب با اشاره به مقدار کفاره جمع‌آوری شده افزود: همچنین از مبلغ جمع‌آوری شده ۱۱ میلیارد و ۴۸۹ میلیون ریال کفاره غیر عمد و ۳۶۳ میلیون و ۸۹۰ هزار ریال کفاره عمد بوده است.
به گفته وی زکات فطریه جمع‌آوری شده همزمان با عید سعید فطر به حساب نیازمندان واریز شده است.

وی با بیان اینکه این نهاد با فراهم کردن زیرساخت‌های الکترونیکی همچنان آماده جمع‌آوری فطریه مومنان است، افزود: سامانه الکترونیکی سنا، کد دستوری #۵*۰۵۶*۸۸۷۷* برای زکات فطریه آماده جمع آوری مبالغ است.

دیگر خبرها

  • ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵۰ میلیارد ریال زکات فطریه در خوزستان
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات در فارس
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم استان فارس
  • پرداخت ۴۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره به کمیته
  • چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟
  • جمع‌آوری ۳۴ میلیارد و ۴۱ میلیون ریال فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی
  • افزایش ۱۰۶ درصدی جمع‌آوری زکات فطریه در خراسان جنوبی امام خمینی (ره)