Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی جهان‌آرا در جلسه نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان در سخنانی با اشاره به سهم نیم درصد کتابخانه‌ها از محل درآمد شهرداری‌های استان اظهار داشت: در سال قبل قرار بود که این سهم که ۱۵۰ میلیون تومان بوده تا پایان سال پرداخت شود.

وی بابیان اینکه کمتر از ۱۵ درصد سهم کتابخانه‌ها در این زمینه طی سال گذشته محقق شده است افزود: اگر این اعتبار پرداخت نشود ما نمی‌توانیم خدمات عمومی را با توجه به رسالتی که داریم ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه ا توجه به گزارش‌هایی که ما برای تهران ارسال می‌کنیم خودشان این اعتبار را کسر خواهند کرد گفت: یک‌مرتبه ممکن بوده ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان از سرانه شهرداری کسر کنند.

جهان‌آرا با تأکید بر اینکه البته این اعتبار به‌حساب نهاد کتابخانه‌های استان واریز نمی‌شود بلکه به‌طور مستقیم به‌حساب خزانه واریز می‌شود گفت: درنهایت این اعتبار به‌صورت ذره‌ذره به‌حساب ما واریز می‌شود.

وی بابیان اینکه اگر یک‌مرتبه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان از حساب شهرداری‌ها کسر شود، شهرداری‌ها با چالش مواجه می‌شوند گفت: از سال گذشته نزدیک ۸۰۰ میلیون تومان از شهرداری خرم‌آباد طلب داریم.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی لرستان بابیان اینکه امسال نیز مانند سال گذشته تأکید شود و شهرداری‌ها به پرداخت این اعتبار موظف شوند گفت: مسئولان کتابخانه‌های ما هرروز درب شهرداری‌ها هستند و شهرداری‌ها مسئولان کتابخانه‌های ما را می‌بینند از در دیگر بیرون می‌روند.

جهان‌آرا بابیان اینکه ما مسئولان کتابخانه‌ها را مامور کرده‌ایم که سهم نیم درصد کتابخانه را از شهرداری‌ها بگیرند گفت: مصوب شود که تا پایان خرداد یا شهریور شهرداری‌ها موظف شوند مقداری از این اعتبار را پرداخت کنند تا ما حداقل تعمیرات جزئی کتابخانه‌ها، پول اینترنت، آب و برق کتابخانه‌ها را پرداخت کنیم.

وی با اشاره به اینکه این‌ها مواردی نیست که بخواهیم در موردشان صحبت کنیم ما باید فکر پروژه‌های بهتر، ساخت‌وسازهای بهتر و سرانه بهتر باشیم افزود: اینکه ما بخواهیم شهرداری‌ها پول آب و برق ما را بدهند درست نیست.

بنابراین گزارش، در این جلسه مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری لرستان بابیان اینکه درمجموع ۱۵۰ میلیارد تومان به شهرداری‌ها پرداخت‌شده است افزود: درمجموع تا شهریورماه قول خواهیم داد که ۲۰۰ میلیون تومان به کتابخانه‌های استان کمک کنیم.

کد خبر 4303570

منبع: مهر

کلیدواژه: علی جهان آرا کتابخانه ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد بیرجند خرم آباد اشتغال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۱۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی با انتشار ویدیویی نوشت: در تحلیلی گفتم؛ با درآمد ۳۵ میلیارد دلاری نفت، ثبت تورم ۵۰-۴۸ درصدی در سال ۱۴۰۲ قابل قبول نمی‌باشد و دولت نمی‌تواند ژست مبارزه با تورم بگیرد!

بلافاصله دستور تخریب صادر شد که زمان شما چنین بود و چنان…

میدانید دلیل اصلی عدم توفیق دولت سیزدهم در تحقق وعده کنترل تورم و نرخ ارز چیست؟

یک علت مهم این است که طی دو سال و نیم گذشته، این دولت ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پول چاپ کرده است، یعنی پایه پولی در ۳۰ماه، ۱۱۵ درصد افزایش داشته است!

درحالیکه از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰، جمع این رقم، ۵۱۹ همت بوده است!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • خبر خوب رئیس سازمان برنامه و بودجه به کادر درمان کشور
  • ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری‌های کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده خاص کادر درمان
  • افزایش ۳۰ درصدی اعتبار شهرداری گنبدکاووس
  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • همتی: دولت ۶۰۰ هزار میلیارد پول چاپ کرده | از زمان هوخشتره تا شهریور ۱۴۰۰ بیشتر!
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • سهم شهرداری سنندج در اراضی الحاقی به شهر پرداخت شود
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است