Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی از رسیدگی به مشکلات شرکت هپکوی اراک در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، سعید فرخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات برای حل مشکلات هپکو اظهار داشت: پیرو بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت هپکو ، روز گذشته کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید با حضور وزیر و معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مردم اراک ، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و معاون اقتصادی استانداری مرکزی، معاون وزیر کشور، معاون وزیر کار، معاون دادستان کل کشور، رئیس سازمان خصوصی سازی، نمایندگان بانک‌ها و مسئولین مربوطه تشکیل و مسائل و مشکلات شرکت هپکو به صورت ویژه در این نشست بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این نشست افزود: رسیدگی فوری به وضعیت این شرکت، تعیین تکلیف مدیریت و پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل و واگذاری شرکت به سهامدار دارای اهلیت و منابع مالی در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی ادامه داد: با پیشنهاد استاندار مرکزی و تاکید وزیر صنعت ، معدن و تجارت مقرر گردید تا هفته آینده سازمان خصوصی سازی نسبت به پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل شرکت هپکو اقدام کند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به اختیار مالکانه 60/7 درصدی سازمان خصوصی‌سازی، تا زمان تعیین وضعیت مشتری و سهامدار جدید بر اساس تکلیف وزیر صنعت، این سازمان راسا مدیریت شرکت هپکو را بر عهده داشته باشد.

فرخی بیان کرد: در این نشست پیشنهادات و راهکارهایی جهت بهبود شرایط این شرکت به سازمان خصوصی ارائه شد.

انتهای پیام/

R41371/P1494/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ به گفته استاندار مرکزی در روز اول پنجشنبه، آزمون علوم انسانی و ریاضی برگزار شده و فردا جمعه نیز کنکور تجربی و عصر روز کنکور هنر برگزار می‌شود.
مخلص الائمه با اشاره به اینکه لازم است داوطلبان با آرامش در کنکور شرکت کنند گفت: از مجموع شرکت کنندگان بیش از شش هزار داوطلب مرد و مابقی زن هستند که نشان از رشد حدود دو برابری زنان در کنکور امسال خبر می‌دهد.
نماینده سازمان سنجش کشور در استان مرکزی هم با اشاره به اینکه متولی کنکور در اراک دانشگاه اراک است گفت: داوطلبان لازم نیست وسیله اضافه مثل گوشی همراه و اقلام الکترونیک همراه داشته باشند و خانواده‌ها هم بدون اضطراب داوطلبان را همراهی کنند.
خدایی ادامه داد: امسال به داوطلبان معلول کنکور نیم ساعت اضافه بر داوطلبان عادی زمان برای آزمون داده شده است.
در اولین روز کنکور سراسری استاندار مرکزی در بازدید از سالن‌های آزمون در دانشگاه سردشت اراک در گفتگو با خانواده‌ها از آنان خواست در همراهی با داوطلبان بدون نگرانی آنان را تشویق کرده و آنان را ترغیب به انتخاب رشته‌های دانشگاه‌های استان کنند.

دیگر خبرها

  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • تسهیل در صدور پروانه شرکت های داروسازی
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • رفع موانع تولید در ۱۷ طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری