Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:49:43 GMT

هلال احمر کاهش آسیب های اجتماعی را دنبال کند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۲۰۴۴

هلال احمر کاهش آسیب های اجتماعی را دنبال کند

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مهر علیزاده در دیداری که پیش از ظهر سه شنبه با مدیرعامل جمعیت هلال احمر اصفهان داشت، اظهار کرد: با توجه به اینکه هلال احمر از مقبولیت بالایی در بین تمام آحاد جامعه برخوردار است می‌تواند از این ظرفیت استفاده کند و با توسعه فعالیت های فرهنگی و اجتماعی خود از طریق شبکه های ارتباطاتی جوانان و گسترش آن در سطح جامعه در راستای کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگ سازی در تمامی زمینه های زندگی سالم  گام بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امروز جمعیت هلال احمر اصفهان از دایره گسترده ای از توانمندی ها برخوردار است و با توجه به امکانات و ظرفیتی که در اختیار دارد و پیشینه تاریخی آن و عملکرد مثبت در حوادث گذشته می تواند در عرصه منطقه ای و بین المللی نقش آفرینی و جایگاه بالایی داشته باشد.

استاندار اصفهان تصریح کرد: سازمان های زیادی هستند که به مردم کمک می کنند اما در میان همه این سازمان ها جمعیت هلال احمر سازمانی است که در همه زمینه‌ها از جمله امداد و نجات در سوانح، کمک رسانی به آسیب دیدگان، یاری محرومان و بیماران فعالیت می کند و این یک نقش بی بدیل است که این سازمان مردمی ایفا می کند.

وی با اشاره به حوادث و سوانح سال گذشته به ویژه زلزله کرمانشاه افزود: هلال احمر استان اصفهان از همان ساعات نخست وقوع زلزله کرمانشاه خوش درخشید و در ادامه خدمت رسانی و امداد و پشتیبانی هم مردم اصفهان و هم هلال احمر دوشادوش هم بودند.

کد خبر 4303607

منبع: مهر

کلیدواژه: آسیب اجتماعی استانداری اصفهان محسن مهرعلیزاده هلال احمر اصفهان ماه مبارك رمضان بوشهر کرمانشاه شیراز گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه برجام بارش باران مشهد بیرجند خرم آباد اشتغال تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین

به گزارش خبرگزاری مهر، پیر حسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در پیامی ضمن همدردی با مردم سیل زده چین از آمادگی این جمعیت برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی برای انجام عملیات بشردوستانه به نفع سیل زدگان خبر داد.

متن پیام به شرح زیر است:

جناب آقای ژوچن،

رئیس محترم جمعیت صلیب سرخ چین

با توجه به بارش باران‌های شدید که منجر به جاری شدن سیل در شهر گواندوگ شد، مطلع شدیم که این سیل موجب کشته، مجروح و مفقود شدن تعدادی از افراد شده است و زندگی میلیون‌ها نفر را تهدید می‌کند.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ چین، افراد متأثر اعلام نموده و با خانواده‌های جان باختگان ابراز همدردی می‌کنیم.

همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.

کد خبر 6087299

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • نجات مرد ۳۸ ساله آسیب دیده از ارتفاعات لیالستان
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد