Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهری گفت: مردم از وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ناراضی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; احمد نصیری امروز در جلسه علنی شورای شهر زنجان با گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به سالروز انتخابات شوراها نیز اشاره و اظهار کرد: وظیفه ما در قبال مردم بسیار سنگین است و باید به وعده‌هایی که به مردم دادیم، عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مردم از ما انتظار وعده‌های خلاف واقع ندارند، ابراز کرد: مردم از وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ناراضی هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان تصریح کرد: مردم خواستار ایجاد تغییر و تحول در شهر بوده و به دنبال حاشیه‌سازی نیستند و از حیف و میل اموال عمومی ناراحت هستند که ما باید این مسائل را جدی بگیریم.

وی با اشاره به پروژه سبزه میدان خاطرنشان کرد: در برنامه‌ریزی پروژه سبزه میدان در گذشته کوتاهی شده و نزدیک 5 سال وسط شهر به خرابه‌ای تبدیل شده است.

نصیری با بیان اینکه اجرای پروژه سبزه میدان خواسته مردم است، عنوان کرد: قرار بود 27 فروردین ماه جواب نهایی را در خصوص سبزه میدان بگیریم که اکنون اردیبهشت ماه نیز تمام شده و خبری نیست و در این راستا از شهردار زنجان می‌خواهیم به عنوان ساماندهی مرکز شهر کار را آغاز کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکی باید منتظر باشیم تا آقایان جواب دهند؟ افزود: زمان به سرعت در حال سپری شدن است و ما باید کارها را هرچه زودتر آغاز کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به معضل سد معبر اظهار کرد: متاسفانه سد معبر جدی گرفته نمی‌شود و به همین خاطر صدای مردم درآمده است.

وی با بیان اینکه کارها در خصوص سد معبر رها شده است، ادامه داد: متاسفانه در برخی موارد از جمله آسفالت ریزی مشاهده می‌کنیم که نظارتها خیلی ضیف است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان

معاون عمرانی شهردار زنجان گفت: ساخت المان غواصان دریادل تا اظهارنظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

علی محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: المان میدان بسیج با طرح غواصان دریادل با مصوبه شهریور سال ۱۴۰۰ کمیسیون ماده ۵ استان به طراحی نهایی رسید و طرح آن آماده اجرا شده است، اما قبل از شروع ساخت اِلمان و در مرحله تجهیز کارگاه از طرف معاونت عمرانی استانداری زنجان و از حوزه دفتر فنی استانداری پیشنهاد تعویق اجرا برای بررسی‌های ترافیکی شده است.

معاون عمرانی شهردار زنجان افزود: در این راستا تجهیز کارگاه این پروژه متوقف و تا اظهارنظر نهایی شورای ترافیک استان اجرای پروژه تعلیق شد.

به گزارش ایمنا،بر اساس موافقت اعضای شورای شهر زنجان احداث و نصب یک المان جدید با نماد غواصان دریادل در میدان بسیج شهر زنجان با ۱۹۳ میلیارد ریال اعتبار به تصویب رسیده است، اِلمان غواصان دریادل یک فین غواصی است که در آب فرو می‌رود، دارای ۳۰ متر ارتفاع با نورپردازی منطبق با اِلمان و منازل اطراف به صورت قایق ترسیم شده است.

کد خبر 749240

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • ایستگاه مترو اتریش سال آینده بهره برداری می شود | این ایستگاه کجاست؟
  • این میدان در تهران مسدود می‌شود
  • پروژه‌های آموزشی نیمه تمام تا مهرماه در تربت حیدریه تکمیل می‌شود
  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • میدان جی مسدود خواهد شد
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • بررسی انسداد «میدان جی» در شورای تأمین تهران
  • توقف ساخت المان غواصان دریادل در زنجان