Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مربي آبي ها معتقد است 2 بازيکن تيمش بايد به تيم ملي دعوت مي شدند.
به گزارش آريا، وينفرد شفر سرمربي استقلال در واکنش به صحبت هاي کارلوس کي روش اطلاعيه اي صادر کرد. به نقل از سايت رسمي باشگاه استقلال، وينفرد شفر سرمربي استقلال در واکنش به صحبت‌هاي کارلوس کي‌روش اطلاعيه‌اي صادر کرد.
اين اطلاعيه به شرح زير است‌:
در هشتاد و پنج درصد مسابقات ما وريا غفوري به عنوان مدافع راست بازي کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کسي که مسابقات ليگ را پيگيري و تماشا کرده باشد از اين نکته آگاه است. به علاوه اينکه اين مشخص بود ما برخي مواقع به دليل مصدوميت وريا را به عنوان وينگر راست استفاده کرديم. مهم‌تر از همه چيز کيفيت خارق العاده وريا غفوري است. او به خوبي نقش يک دفاع راست را با عملکردي مدرن و محکم به نمايش گذاشت. اين بسيار ضروري است براي تحت فشار قرار دادن حريف و توانايي ايجاد موقعيت بيشتر براي تيم.
در سال هاي گذشته فوتبال تغييرات بسيار مهمي داشته است. بهترين راه براي خارج کردن يک مدافع چپ تهاجمي در جريان مسابقه يک مدافع راست محکم و تهاجمي است. همانطور که بازيکناني مانند کيميچ و مارسلو فقط عقب نمي‌ايستند که دفاع کنند. چنين کاري متعلق به گذشته است. وريا فوتبال مدرني بازي مي‌کند. او بسيار پيشرفت کرده و اين خيلي خوب است. من ناراحت و نا اميد شدم؛ به خاطر اينکه تيم ملي بازيکن من را پس از بازي با الهلال تحت فشار گذاشت. او و استقلال را تحت فشار گذاشت، از مسيري که به نظر من غير منصفانه، خارج از شرايط همکاري و مضر براي ما و بازيکن ما بود اما آن مساله متعلق به گذشته است. من اميدوارم ما در آينده با هم همکاري داشته باشيم به خاطر اينکه اين بهترين کار براي فوتبال ايران است و من باور دارم همه ما يعني تيم ملي و باشگاه ها يک هدف را دنبال مي‌کنيم که پيشرفت فوتبال ايران است.ما مي توانيم اين کار را فقط با هم و با همکاري هم انجام دهيم نه عليه يکديگر.
در مورد دروازه بان ها صحبت کنيم. اگر شما دو دروازه بان خوب داشته باشيد، بايد هر دوي آنها را بازي دهيد. اين يک حقيقت ساده است. به عنوان يک مربي باشگاهي اين کار من است که تا همه بازيکنانم را در بهترين شکل ممکن حفظ کنم و براي دروازه بان ها بازي کردن مهم ترين تمرين است. فلسفه اي که شما مي توانيد در ايتاليا، اسپانيا و فرانسه ببينيد. هيچ ترديدي نمي تواند وجود داشته باشد که حسيني دروازه بان آينده است و عملکرد او در مسابقات ليگ و مسابقات بين المللي فوق العاده بود و او شايستگي حضور در تيم ملي را داشت اما اين نظر شخصي من است. من بازيکنان ملي ما را حمايت مي کنم و براي آنها بهترين آرزوها را دارم. اين يک تيم فوق العاده، با شخصيت هاي فوق العاده است و اميدوارم آنها بتوانند به دور بعدي راه پيدا کنند. همانطور که پيش از اين هم نشان داده و گفته ام من هيچ صحبت ديگري غير از احترام براي تيم ملي و احترام براي ايران ندارم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شفر وريا غفوري کي روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس

ظاهرا وریا غفوری فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

طرفداری | کاپیتان سابق استقلال، به زودی کافه خود را افتتاح می‌کند.

این روزها بسیاری از فوتبالیست‌ها کنار شغل اصلی خود، به اداره کافه یا رستوران هم مشغول هستند. وریا غفوری پس از اعلام بازنشستگی، تصمیم گرفته کافه خود را افتتاح کند و ظاهرا فعلا قصدی برای بازگشت به فوتبال ندارد.

وریا غفوری با انتشار یک استوری اینستاگرامی از افتتاح "کافه وریا" خبر داد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • دوری کاپیتان استقلال از فوتبال؛ کافه وریا افتتاح می‌شود! + عکس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • ترکیبی که بهترین تیم آسیا را از مرگ نجات می‌دهد
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر؛ این شخص باید برکنار شود!
  • واکنش جنجالی مدافع شمس‌آذر بعد از بازی با استقلال
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • درخواست مهم اوسمار؛ این بازیکن را برای بازی با سپاهان می‌خواهم
  • بحران سمت راست پرسپولیس با محرومیت دانیال
  • فیلیپ لام: کیفیت یوسوا کیمیش در خط هافبک بیش‌تر از دفاع راست است