Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- سرپرست تیم اعزامی سه‌ گانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از اعزام این تیم سه ‌گانه نظامی به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی ورزشی ارتش‌های جهان (سیزم) به کشور سوئد خبر داد.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی ارتش، ناخدا یکم «حمیدرضا حریرفروش» اظهار داشت: این تیم با حضور بهترین ورزشکاران و قهرمانان این رشته در کشورمان جهت شرکت در مسابقات بین المللی ارتش‌های جهان (سیزم) از تاریخ 24 تا 28 خردادماه جاری با استعداد 15 نفر به کشور سوئد اعزام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه تصریح کرد: قهرمانان حاضر در تیم اعزامی سه‌گانه نیروهای مسلح که 6 نفر از ارتش جمهوری اسلامی ایران و بقیه از سایر نیروهای مسلح کشورمان هستند؛ در این دوره از رقابت‌های جهانی با 196 ورزشکار از 28 کشور جهان به رقابت خواهند پرداخت.
ناخدا حریرفروش همچنین در باره سطح کیفی این رقابت‌ها گفت: مسابقات جهانی رشته ورزشی سه‌گانه یا تری‌اتلون که شامل رشته‌های 1500 متر شنا، 40 کیلومتر دوچرخه‌سواری و 10 کیلومتر دوی صحرانوردی است و به صورت متوالی و پی در پی انجام می‌شود؛ یکی از سخت‌ترین رقابت‌های مسابقات جهانی سیزم محسوب شده و تیم سه‌گانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به همراه تیم سه‌گانه ارتش‌های چین و بحرین تنها نمایندگان آسیا در رقابت‌های امسال هستند.
وی افزود: مقام هفتمی مسابقات جهانی سیزم در سال 2012 بهترین نتیجه‌ای بوده که ما پیشتر در این رقابت‌ها به دست آورده‌ایم و امیدواریم در مسابقات امسال نیز با وجود عدم حضور تیم بانوان و در مجموع امتیاز تیمی بتوانیم برای کشورمان کسب افتخار کنیم.
سرپرست تیم اعزامی سه‌گانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مسابقات جهانی سیزم همچنین از اردوی آمادگی این تیم با استعداد 20 نفر در دریاچه آزادی تهران خبر داد و افزود: ان‌شاالله با برگزاری دو اردوی آمادگی دیگر در شهرهای اصفهان و نور مازندران، ورزشکاران اعزامی نیروهای مسلح کشورمان به مسابقات جهانی سه‌گانه سیزم که امسال در شهر لیتکون سوئد برگزار خواهد شد، با آمادگی بیشتری حضور می ‌یابند.
اجتمام*1724*7029

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات

سریع‌ترین مرد ایران در تور جهانی امارات پنجم شد.

به گزارش ایسنا، در جریان برگزاری رقابت ماده ۱۰۰متر مسابقات بین‌المللی دوومیدانی امارات، حسن تفتیان با ثبت زمان ١٠.٣٠ ثانیه پنجم شد و به کار خود پایان داد.

در این رقابت نماینده ایتالیا با زمان ١٠.٠۶ ثانیه قهرمان شد و نمایندگان جامائیکا و سریلانکا به ترتیب با زمان‌های ١٠.١٢ ثانیه و ١٠.١٨ ثانیه به عناوین دوم و سوم دست یافتند.

به گزارش ایسنا، در این مسابقات حمیده اسماعیل‌نژاد در ۱۰۰ متر زنان برنز گرفت، علی امیریان در ۸۰۰ متر طلا گرفت و تیم ۴ در ۴۰۰ متر امدادی ایران در حالی که تنها شرکت‌کننده حاضر در این ماده بود به مدال طلا رسید. مریم طوسی هم در ۲۰۰ متر زنان چهارم شد.  

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • پنجمی حسن تفتیان در تور جهانی امارات
  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • مسابقات دارت آزاد قهرمانی کارگران ایران
  • سهمیه جهانی زیر ۱۹ ساله‌های ساحلی ایران با صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا
  • ۳ برنز امیدهای بوکس ایران در قهرمانی آسیا