Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به عنوان سرمربی تیم کوچکتر عنوان درخشان و سومی استقلال را به وینفرد شفر سرمربی این تیم تبریک می‌گویم!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تیم فوتبال پرسپولیس فصل موفقی را پشت سر گذاشت و توانست در قهرمانی در لیگ برتر دبل کند. این تیم همچنین در آسیا به جمع ۴ تیم برتر پایانی رفت و این فصل هم موفق شده در جمع ۸ تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرف دیگر برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس قراردادش را قبل از سفر به کرواسی با این باشگاه تمدید کرد تا خیال هواداران این تیم از این بابت راحت شود.

 

برانکو در پاسخ به این سوال که وینفرد شفر سرمربی استقلال در اظهار نظری عجیب اعلام کرده که تیم استقلال به دلیل داشتن تماشاگران بیشتر در لیگ قهرمانان آسیا تیم بزرگتری است و او پرسپولیس را به دلیل تماشاگران کمتر تیم کوچکتر خطاب کرده است. این در حالی است که آقای گرشاسبی عنوان کرده که سرمربی پرسپولیس باید پاسخ او را بدهد. شما چه جوابی برای او دارید؟

باید بگویم که من از بابت کسب عنوان درخشان سومی لیگ برتر از سوی تیم بزرگتر بسیار خوشحالم و به عنوان سرمربی تیم کوچکتر مقام زیبا و درخشان سومی را به شخص آقای شفر تبریک می‌گویم!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس برانکو ایوانکوویچ پرسپولیس سرمربی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری دو دیدار بسیار مهم بین تیم‌های پرسپولیس - سپاهان و تراکتور - استقلال تهران روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت پیگیری می‌شود. در حال حاضر، استقلال تهران با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم جدول قرار دارند و برای قهرمانی و همچنین کسب سهمیه آسیایی با یکدیگر رقابت دارند.

در سایر بازی‌های این هفته تیم‌های هوادار با صنعت نفت، مس رفسنجان با گل گهر، ذوب آهن با نساجی، استقلال خوزستان با ملوان و آلومینیوم با فولاد دیدار خواهند کرد.  

در نخستین بازی هفته بیست و پنجم هم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت شمس آذر قزوین ۲ - یک مهمانش پیکان را شکست داد. پوریا سرآبادانی در دقیقه ۱۰ و حسین گودرزی در وقت‌های تلف شده نیمه دوم برای شمس آذر گلزنی کردند و تک گل پیکان را حامد پاکدل دقیقه ۸۹ به ثمر رساند.

در جدول استقلال با ۵۳، پرسپولیس با ۵۲، سپاهان با ۴۵ و تراکتور با ۴۰ امتیاز در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.  

دیگر خبرها

  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی