Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@04:04:00 GMT

فوت ۱۲ نفر طی ۲ سال در کمربندی بروجرد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۲۵۹۸

فوت ۱۲ نفر طی ۲ سال در کمربندی بروجرد

فرماندار بروجرد گفت: با توجه به آمار بالای تصادفات در کمربندی ضروری است تا رفع نقاط حادثه خیز در دستور کار باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ و به نقل از بازتاب بروجرد "رضا آریایی" فرماندار بروجرد ظهر سه شنبه در جلسه شورای ترافیک که در فرمانداری برگزار شد گفت: یکی از مهمترین مشکلات بروجرد کمربندی است که بعد از گذشت چند سال نقاط حادثه خیز اصلاح نشده و متاسفانه طی 2 سال گذشته 12 نفر در این محور جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: با توجه به این که بخشی از این محور در حوزه شهری و بخش دیگری در محدوده شهر نیست نیاز است که شهرداری، راهداری و پلیس راه نقاط حادثه خیز را شناسایی و اولویت اصلی کارها، رفع این نقاط باشد.

به گفته وی نصب دوربین در این محور بسیار ضروری است تا سبب شود که سرعت خودروها کاهش یابد.

 

فرماندار بروجرد اظهار داشت: سالهاست که مشکلات کمربندی وجود دارد و در همه مصوبات مطرح شده اما کاری صورت نگرفته در حالی که رفع مشکل در این محور به دلیل آمار بالای تصادفات بسیار ضروری است.

 

وی بیان کرد: سال گذشته یک میلیارد و 500 میلیون تومان از جرائم راهنمایی و رانندگی به حساب شهرداری واریز شده که اگر بخشی از این مبلغ در محور کمربندی هزینه می شد تا حدود زیادی مشکلات برطرف شده بود.

 

به گفته وی در صورتی کارها به خوبی پیش می رود که اجرای طرح ها به صورت علمی و کارشناسی شده باشد و در غیر این صورت نتیجه نخواهد داد.

 

آریایی اظهار داشت: رفع مشکلات تنها با برگزاری جلسات و پشت میز نشستن برطرف نمی شود بلکه نیاز است در محل های حوزه کاری حضور داشت تا از نزدیک مشکلات را دید و برای رفع مشکلات اقدام کرد.

 

فرماندار بروجرد با اشاره به روند طولانی پل رودکی افزود: بعد از گذشت سالها هنوز این پل تکمیل نشده اما تلاش می شود امسال تا پایان سال این پل به بهره برداری برسد و اتمام پروژه های نیمه کاره در اولویت است و نباید کلنگ زنی جدیدی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به ترافیک در سطح شهر و خیابان های پر تردد گفت: در برخی از خیابان های بروجرد ترافیک بسیار زیاد است که تنها با کار کارشناسی می توان طرح هایی را برای رفع ترافیک اجرایی کرد.

 

وی بیان کرد: ساماندهی دستفروشان از دیگر موضوعاتی است که باید مد نظر باشد چرا که بسیاری از جوانان به دستفروشی روی آورده و باید محلی برای دستفروشان در نظر گرفته شود.

 

در ادامه "علی ابراهیمی" رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی بروجرد گفت: طی 2 سال گذشته 12 نفر در تصادفات کمربندی بروجرد جان باختند و 60 مورد واژگونی منجر جرح رخ داده است.

 

وی اضافه کرد: متاسفانه سرعت خودروها در این محور بسیار زیاد است و تنها راه رفع مشکلات و کاهش تصادفات در این محور نصب دوربین و سرعتکاه است.

 

به گفته وی سال گذشته در طول یک ماه 9 مورد واژگونی در پیچ اسلام آباد رخ داده که نیاز است سه دوربین برای کنترل سرعت نصب شود.

 

ابراهیمی اظهار داشت: 35 نقطه حادثه خیزی در کمربندی وجود دارد که باید هر چه سریعتر این نواقص برطرف شود تا شاهد کاهش تصادفات در این محور باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود

یحیی عیدی بیرانوند در مراسم روز زمین پاک، اظهار کرد: در اسلام به توسعه فضای سبز و درختکاری سفارش شده است و همه در قبال زیبایی زمین مسؤولیم.

وی بیان کرد: شهرداری بروجرد در غرب کشور، اولین شهری است که برای آبیاری فضای سبز از پساب استفاده می‌کند. در غرب کشور چنین پروژه‌ای شروع نشده است و با این طرح، استفاده از آب شرب برای آبیاری فضای سبز قطع خواهد شد و یک کار اساسی و زیربنای برای آینده شهر بروجرد است.

او افزود: برای تفکیک زباله با شرکت‌های بومی و غیربومی رایزنی کرده‌ایم و هر شرکت برنامه بهتری برای تفکیک زباله داشته باشد با شهرداری قرارداد خواهد بست.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • افتتاح فاز اول آزادراه شوشتری تا پایان سال
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • ایجاد سامانه اعلام بار مجازی راهگشای مشکلات حمل‌ و نقلی مهریز است
  • رشد ۱۰ برابری طرح حوزه راه شهرستان مهریز
  • فضای سبز بروجرد با پساب آبیاری می‌شود
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان