Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار گرگان گفت: سرمایه گذاری در بخش خصوصی اولویت اول فرمانداری گرگان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از طوبی گلستان؛ سیدابوالقاسم صفوی ظهر امروز در نخستین روز فعالیت خود به‌عنوان فرماندار گرگان بعد از غبار روبی از گلزار شهداء در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: ما به نقد رسانه ها برای پیشرفت در کار نیازمندیم و از نقد و بررسی رسانه‌ها خوشحال می‌شویم و امید داریم با راهنمای رسانه‌ها بتوانیم به توسعه گرگان بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گرگان با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی از اولویت ماست خاطر نشان کرد: ما با سرمایه‌گذاران بزرگ کشور ‌در این باره صحبت کرده ایم و آن چیزی که مشکل ایجاد می‌کند گرفتن استعلام‌ها از دستگاه‌های اجرایی است و تلاش می‌کنیم در فرمانداری زمان طولانی استعلام‌ها را حذف کنیم .

صفوی ابراز کرد: دغدغه سرمایه‌گذاران باید کم شود و فرمانداری هماهنگی ‌لازم را باید در این مسیر انجام دهد و نیاز است که قانون مسیر سرمایه‌گذاری را تسهیل کند.

وی گفت: تلاش می‌کنیم در کنار سرمایه‌گذاران استانی و غیراستانی باشیم و اعتقاد داریم که با آمدن سرمایه‌گذار، اشتغال به میزان زیاد برای جوانان اتفاق می‌افتد.

فرماندار گرگان با بیان اینکه ‌نماینده ولی‌فقیه محور وحدت استان گلستان است خاطر نشان کرد: آن چیزی که اهمیت دارد توسعه است و باید در سایه وحدت آن را دنبال کنیم و دغدغه توسعه باید در همه دستگاه‌ها سیطره یابد.

وی افزود: ‌شعار و هدف من پرداختن به توسعه است و مشکلات مردم را حل یا کم کنم و با خردجمعی به این مهم بپردازیم و از همه افرادی که دغدغه توسعه استان را دارند دعوت می‌کنم به ما کمک کنند.

صفوی در خصوص وجود احزاب در استان هم سخن به میان آورد و ادامه داد: همه احزاب روحی هستند که در کالبد جامعه می‌تپند و با هر نگاهی که داشته باشند حمایت می‌کنیم تا جامعه پویایی داشته باشیم. با همدلی و مشارکت مردم و این احزاب ما می توانیم حرکت رو به جلویی داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    فرماندار  ارومیه ازطرح های عمرانی در دست اقدام در روستای بادکی بازدید و از نزدیک روند پیشرفت و احداث طرحهای در دست احداث در این روستا را بررسی   و دستورات لازم جهت تسریع در ادامه اقدامات را صادر کرد.

  پیرو بازدید استاندار آذربایجان غربی در اوایل سال گذشته و دیدار   با اهالی  این منطقه ودستور ایجاد امکات و زیرساختها از قبیل احداث مدرسه، مرکز جامع سلامت ، فضای سبزو چمن ورزشی ، فرهنگسرا و امکانات تامین تاسیسات و زیرساخت های آب شرب و فاضلاب، احداث و شن ریزی خیابانها و ...برای رفاه و آسایش مردم ساکن در این منطقه اقدامات اساسی برای احداث شروع  شده است  

 عزم فرمانداری شهرستان ارومیه   در قالب جلسات محرومیت زدایی واجرای مصوبات این جلسات و  نیز حضور  و بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از روند اجرای تاسیسات به طور مداوم تا حصول نتیجه ادامه دارد .

 مهرداد حاجیلاری معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و رحمان نوری بخشدار بخش مرکزی ارومیه به همراه روسا و مدیران ادارات مرتبط با پروژه های در دست اقدام در این بازدید فرماندار شهرستان ارومیه را همراهی کردند.

دیگر خبرها

  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • بازدید فرماندار شهرستان ارومیه از طرحهای های در دست اقدام در روستای بادکی
  • توسعه فرودگاه گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • مطالعه و همکاری بین دستگاهی؛ عوامل موثر توسعه گردشگری در سواحل
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • توسعه متوازن شهر و پایان پروژه‌های نیمه‌تمام، اولویت بودجه ۱۴۰۳ شهرداری زرین‌شهر
  • تشریح برنامه‌های سال ۱۴۰۳ شهرداری گرگان در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در گلستان