Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت‌های جام جهانی تیروکمان که در آنتالیای ترکیه در حال برگزاری است، تیم ریکرو زنان و مردان با شکست برابر حریفان خود از دور رقابتهای جام جهانی کنار رفتند.

به گزارش ایران آنلاین، در ادامه رقابت‌های مرحله دوم جام جهانی تیروکمان که در ترکیه در حال برگزاری است، تیم ریکرو زنان و مردان با شکست برابر حریفان خود از دور رقابتهای جام جهانی تیروکمان حذف شدند و از راهیابی به مرحله بعد بازماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ریکرو مردان با ترکیب اشرفی، پیرعلی و سبزی که در جدول رده‌بندی مرحله مقدماتی بیست و سوم شده بود، در دور اول حذفی برابر تیم آلمان رقابت خود را آغاز کرد و با نتیجه 6 بر صفر شکست خورد و از راهیابی به مرحله بعد بازماند.

در ریکرو تیمی بانوان نیز ایران که با ترکیب بدخشان، شجاع مهر و قاسمی در بین 19 تیم نوزدهم شده بود، در دور اول مرحله حذفی برابر لهستان به میدان رفت و با نتیجه 5 بر یک دیدار را واگذار کرد و حذف شد.

پیش از این نیز کمانداران کشورمان در بخش ریکرو انفرادی زنان و مردان در مرحله حذفی رقابتها را به حریفان خود واگذار کردند و از دور مسابقات حذف شدند.

این رقابت ها در بخش کامپوند انفرادی و تیمی زنان و مردان در حال برگزاری است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان

در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

به گزارش مهر، این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمار‌های ثبت‌شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت‌شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند. به عبارتی، تعداد مردان فوت‌شده ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان است.

بر اساس این گزارش، سال گذشته ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن با ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت‌شده ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • پایان لیگ ستارگان قطر با شکست سنگین السد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تاج طلسم تاریخی علیه فوتسال زنان را شکست؛ دلتنگی برای جام ملت ها به پایان رسید
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهمیه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره