Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@19:52:00 GMT

صاعقه در تکاب جان یک نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۲۸۲۳

صاعقه در تکاب جان یک نفر را گرفت

مهاباد- ایرنا- دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران تکاب گفت: یک مرد 39 ساله از ساکنان روستای دورافتاده 'بلوز' در 45 کیلومتری این شهرستان در اثر صاعقه جان خود را از دست داد.

'حبیب الله شیوخی' روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرد دامدار در مناطق مرتفع اطراف روستا و حدود 100 متری محل سکونت خود در حال چرای دام هایش مورد اصابت صاعقه قرار گرفته و دچار ایست قلبی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شیوخی اضافه کرد: مردم باید در هنگام وقوع صاعقه از ایستادن در تپه های بلند، کنار درختان، زیر سیم های برق، تیرک ها، فنس ها، لوله های فلزی آب و علف زارهای مرطوب خودداری کنند.
به گزارش ایرنا همزمان یک جوان 28 ساله موتورسوار در نزدیکی روستای حمزه آباد مهاباد نیز در اثر برخورد صاعقه، مصدوم و بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان منتقل شد.
طاهر آریا، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی مهاباد در مورد وضعیت جسمانی این جوان گفت: این جوان از ناحیه گوش و گردن دچار سوختگی شده و وضع جسمانی وی اکنون مساعد است.
وی با اشاره به اینکه به این جوان در اثر شدت صاعقه شوک وارد شده است، اضافه کرد: جوان مصدوم تحت مراقبت قرار گرفته است و به زودی ترخیص می شود.
به گزارش ایرنا در سال جاری بارش های بهاری در بیشتر مناطق آذربایجان غربی با رعد و برق و صاعقه همراه بوده و صاعقه جان پنج نفر را در جای جای این استان گرفته است.
7514/3093/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي صاعقه تكاب آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • همایش پیاده روی خانوادگی و صرف صبحانه سالم در روستای یار عزیز تکاب
  • صاعقه و بارش شدید تگرگ در شهرستان شیراز
  • صدور حکم قطعی پرونده فساد در مدیریت اسبق شهرداری و شورای شهر تکاب
  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • تولید چهار فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • با ۲۰ نفر سپاه این شهرستان شکل گرفت
  • ۴ فیلم کوتاه‌داستانی در سینمای جوان مهاباد تولید شد
  • صاعقه جان یک نفر را در کرمانشاه گرفت