Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی، اجتماعی شهردار اصفهان گفت: تغییر خیابان سید ابوالحسن اصفهانی فقط مراحل تصویب را طی کرده است و هنوز اجرایی نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد عیدی در گفتگو باصاحب نیوز پیرامون موج نارضایتی مردمی ایجاد شده در قبال تغییر نام خیابان سیدابوالحسن اصفهانی، اظهار کرد: در ابتدا باید بگویم این تغییر نام فقط مراحل تصویب را طی کرده و هنوز اجرایی نشده است و در خصوص دلایل این تغییر نیز با توجه به اینکه بنده به دلیل برنامه ها و مشغله های کاری امکان حضور در دو جلسه اخیر این کمیته را نداشته ام نمی توانم اظهار نظری کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص دلایل تغییر معابر و خیابان های شهر اصفهان اظهار کرد: دلیل اصلی تغییر اسامی محل ها و خیابان ها وجود معضل تعدد اسامی ناشی از اضافه شدن شهرهای اطراف همچون خوراسگان و رهنان به شهر اصفهان است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار اصفهان پیرامون مبنای انتخاب این اسامی، تصریح کرد: بخشی از اسامی توسط مردم به شورای شهر پیشنهاد می شود و بخشی دیگر نیز به موضوع هو%{Cتی بر می گردد و با مراجعه به نقشه پیشین شهر اصفهان اسامی دیرین خیابان ها و محله ها جایگزین اسامی فعلی می شود.

وی خاطر نشان کرد: اسامی با توجه به مکانیسمی که بیان شد توسط اعضای کمیته نام گذاری پیشنهاد می شود و پس از بررسی آن توسط دو کارشناس این اسامی تصویب یا رد خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار مهر، رضاعلی نوروزی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مرحله نخست آزمون سراسری ۱۴۰۳ در ۲۸ شهر استان اصفهان برگزار می‌شود، اظهار کرد: بیش از ۴۱ هزار نفر از داوطلبان را بانوان و نزدیک به ۲۳ هزار نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه بیشترین داوطلبان استان شامل ۲۸ هزار و ۳۶۶ نفر در شهر اصفهان به رقابت می‌پردازند، گفت: پس از اصفهان، بیشترین داوطلبان در شهرهای کاشان با چهار هزار و ۳۲۸ نفر و نجف‌آباد با چهار هزار و ۱۷ نفر هستند.

نماینده تام الاختیار دانشگاه اصفهان و دبیر ستاد آزمون استان اصفهان خاطر نشان کرد: حدود ۶۰ درصد داوطلبان این دوره را بانوان تشکیل می‌دهند و داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی-فنی و علوم انسانی صبح و گروه آزمایشی زبان و هنر نیز بعد ازظهر فردا (پنجشنبه ۶ اردیبهشت) و گروه آزمایشی تجربی نیز صبح جمعه (۷ اردیبهشت) با هم به رقابت می‌پردازند.

وی با بیان اینکه در استان اصفهان بیشترین تعداد داوطلب در گروه علوم تجربی با ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر گزارش شده است، افزود: در گروه انسانی نیز ۱۸ هزار و ۵۷۰ نفر، ریاضی ۹ هزار و ۱۰۸ نفر، زبان‌های خارجی ۵ هزار و ۴۵۳ نفرو گروه هنر ۴ هزار و ۷۹۵ نفر رقابت می‌کنند.

نوروزی ادامه داد: ازبین داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری در این خطه ۲۶ هزار و ۷۹۳ نفر در گروه علوم تجربی هستند که بیشترین سهم از داوطلبان را با ۴۱ درصد شامل می‌شوند.

کد خبر 6088340

دیگر خبرها

  • درخشش اصفهانی‌ها در میان برترین‌های ورزش ایران
  • رقابت بیش از ۶۴ هزار اصفهانی در مارتن کنکور ۱۴۰۳
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • جلسه سرنوشت‌ساز بارسلونا در غیاب لاپورتا
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • برگزاری ۳۵۰ برنامه در مناطق شهر به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان
  • صغیر اصفهانی، شاعری که اندیشه‌ای کبیر داشت
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • پیشرفت ۸۰ درصدی پیاده‌روسازی خیابان آیت‌الله اشرفی اصفهانی