Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: رئیس کل دادگستری استان کرمان تأکید کرد: باید هرچه سریع تر قیمت گذاری، نظارت و بازرسی و برخورد قانونی با اخلال گران در بازار انجام شود زیرا همه از جمله استاندار هم نگران این وضع هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، یدالله موحد، رییس کل دادگستری استان، بعداز ظهر امروز( اول خرداد) در جلسه «بررسی وضعیت بازارواتخاذ راهکارهای مناسب، فوری و قاطع با احتکار وگران فروشی» که همراه با ارتباط زنده ویدئو کنفرانس با دادستان های شهرستان های استان بود، بر لزوم ساماندهی بازار تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: نکته مهمی که به خاطر آن گرد هم آمدیم این است متأسفانه عده ای فرصت طلب و سودجو در داخل کشور می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند و با دنبال کردن منافع خود دست به احتکار و گران فروشی و دامن زدن به ناملایمات مسائل اقتصادی زدند و دنبال بهره نامشروع هستند.


موحد سهم عمده بازاریان در پیروزی انقلاب، حضور قهرمانانه در همه صحنه ها و عدم کوتاهی در تلاش برای دفاع از آرمان ها را خاطرنشان کرد و افزود: اما عده ای سودجو تحت عناوین مختلف، نگرانی های جدی برای مردم ایجاد کردند و انتظار مردم واکنش مناسب در برابر این نابسامانی ها از سوی هیئت حاکمه است.

 

وی ادامه داد: رییس قوه قضائیه هم اظهار نگرانی کرده و خواستند از حقوق عامه دفاع و برخورد قاطعانه {با سودجویان}شود؛ ما هم در سراسر استان از همه دادستان ها درخواست می کنیم با قاطعیت و جدیت و با همکاری نهادهای معتبر و فرمانداران و با اقتدار و محکم با سوءاستفاده کنندگان برخورد قاطعانه و قانونی داشته باشند و کمک به آرامش روانی مردم در این فضا کنند.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان بر تشکیل کمیته ای تخصصی متشکل از تعزیرات، اصناف صنعت و معدن و... تأکید کرد و اظهار داشت: باید هرچه سریع تر قیمت گذاری، نظارت و بازرسی و برخورد قانونی با اخلال گران در بازار انجام شود زیرا همه از جمله استاندار هم نگران این وضع هستند.

 

وی افزود: مصوبه این جلسه توافق گذاری بر قیمت ها باشد تا قیمت عرفیِ معقول و منطقی و نه نجومی تعیین شود و نظارت استصوابی هم باید بر این قیمت باشد.

 

موحد پیش از پرداختن به موضوع اصلی جلسه در سخنانی خاطرنشان کرد: امروز جامعه جهانی با قداره بندی چون رییس جمهور ایالات متحده مواجه است که بی شرمانه و با نقض صریح قوانین بین المللی و با وقاحت تمام با عربده کشی به تهدید ملل مختلف مشغول است.

 

وی با ابراز تأسف از این موضوع که بعضی کشورها تسلیم این تهدیدات شدند، بعضی با او همصدا و بعضی هم غیرمسئولانه تحت عنوان حفظ منافع ملی، واکنش مناسبی نشان نمی دهند؛ تصریح کرد: امروز آمریکای جهانخوار ابتدایی ترین حقوق و حتی حق دفاع برای جامعه بشری قائل نیست و مردم فلسطین و یمن هم که مورد تجاوز هستند، او اجازه دفاع به آنها و به هیچ ملتی نمی دهد.

 

رئیس کل دادگستری استان کرمان اظهار داشت: آمریکا، جزء به تسلیم ایران چیزی از این ملت مبارز، قهرمان و مجاهد نمی خواهد و این نشان از خام بودن هیئت حاکمه آمریکا دارد.
 

 

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان دولت برجام مجلس خبرگزاری شبستان ماه مبارک رمضان آمریکا حسن روحانی فلسطین رمضان قیمت گذاری و نظارت وضع بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) فروش گران‌ترین گاو جهان به قیمت ۲.۶ میلیارد تومان!

این قیمت بالا در تمام بازار بین المللی گاو موج می‌زند و نشاندهنده ارزش این نژاد است و شهرت آن را در سراسر جهان تقویت می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • دستور دیوان بین‌المللی دادگستری به اسرائیل برای رفع قطحی در غزه
  • دستگیری وکیل دادگستری به اتهام اخذ رشوه در کرج
  • گران‌فروشی کالاهای اساسی تخلف است؛ برخورد می‌کنیم
  • برخورد با ۹۰ مورد گران‌فروشی در چهارمحال و بختیاری
  • توسعه شبکه کاسبان امین در قم
  • تعلیق دستور مقابله با گران فروشی بلیت هواپیما
  • صدور دستور قضایی در راستای حل مشکل آب شرب رودسر
  • پلمب ۱۵ واحد صنفی به دلیل گران‌فروشی
  • (تصاویر) فروش گران‌ترین گاو جهان به قیمت ۲.۶ میلیارد تومان!
  • بهترین ابزار مهار نوسان اخیر ارزی، اوراق گواهی بود