Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرفنی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که برخی از استدلال‌های کارلوس کی‌روش غیرمنطقی و غیرقابل باور است. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به صحبت‌های کی‌روش که به تغییر پُست وریا غفوری در استقلال و خط خوردن او اشاره کرده بود، گفت: این نوع دیدگاه‌ها از سوی سرمربی تیم ملی غیرقابل باور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا در تیم ملی بازیکنانی مثل حاج‌صفی، منتظری، طارمی، انصاری‌فرد، قلی‌زاده و ... در پُست غیرتخصصی بازی نکرده‌اند؟ هر بازی سیستم و شرایط خاص خودش را دارد. به‌عنوان مثال فرشید اسماعیلی در برخی از بازی‌های استقلال به عنوان وینگر بازی می‌کند و در برخی مسابقات ممکن است مهاجم نوک یا هافبک پشت مهاجم باشد.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند کی‌روش قصد دارد غفوری و حسین حسینی را مقابل شفر قرار دهد، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم در این باره چه باید بگویم. او شاید می‌خواست فشار را از روی دوش خودش بردارد، ولی همه می‌دانند این یک حُسن است که بازیکن در چند پُست بتواند بازی کند. وریا در استقلال هافبک راست است، خب آقای کی‌روش شما از او به‌عنوان دفاع راست استفاده کنید. مگر چه اشکالی دارد که غفوری به عنوان دفاع راست بازی کند؟!

فریبا درباره اینکه کی‌روش از شرایط سنی سیدجلال حسینی به‌عنوان یکی از دلایل مهم خط خوردن او نام برده است، اظهار داشت: سیدجلال تجربه بسیار بالایی دارد و شرایط بدنی این بازیکن هم بسیار خوب است. ما اگر اعتراضی می‌کنیم به این دلیل است که دوست داریم تیم ملی با شرایط بهتری به جام جهانی برود، ولی به اعتقاد من برخی استدلال‌های کی‌روش غیرمنطقی است.

مدیرفنی پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد: رضا قوچان‌نژاد بازیکن بسیار خوبی است که گل‌های حساسی برای تیم ملی زده و در دوره قبل هم با گل او به جام جهانی رفتیم، ولی عملکرد و کارنامه این بازیکن با کاوه رضایی در فصل گذشته قابل قیاس نبود. کاوه فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و اتفاقاً یک بازیکن چند پُسته است. اگر کی‌روش این اعتقاد را دارد که بازیکن آماده‌تر به جام جهانی برود، پس رضایی باید در لیست نهایی قرار می‌گرفت.

انتهای پیام/

R1015203/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کارلوس کی‌روش استقلال تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارلوس کی روش استقلال تهران کارلوس کی روش استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۳۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمال کامیابی‌نیا پس از شکست ذوب‌آهن برابر استقلال اظهار کرد: بازی خوبی از هر دو تیم دیدیم، تیم ما لحظه‌ها را از دست داد و بازی را واگذار کردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم.  

وی در مورد درگیری امید حامدی‌فر با مهرداد رضایی بازیکن ذوب‌آهن گفت: فیلم این حرکت درآمده است. واقعاً حرکت زشتی است و فکر می‌کنم مدیران و مربیان و سرمربی استقلال این حرکت را تأیید نمی‌کنند. حامدی‌فر ۲۰ یا ۲۲ سال دارد و به خودش و تیم استقلال ضربه می‌زند. فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید وارد شود و تصمیماتی بگیرد که بازیکن به خودش اجازه ندهد چنین حرکتی را انجام دهد. کمیته انضباطی حکمی دهد که جلوی تنش را بگیرد، چون این تنش‌ها وارد سکو‌ها می‌شود.  

هافبک تیم ذوب‌آهن افزود: در مورد داوری هم درست است می‌گویند بازیکنان در مورد داوری صحبت نکنند ولی صحنه روزبه چشمی را نگاه کنید. او حداقل سه بار باید در این بازی اخراج می‌شد. آقای ناظمی داور این بازی در بازی با هوادار خطای مشابه را به من کارت زرد داد. به هر حال در هفته‌های آخر باید بازیکنان و مربیان تمرکز کنند. من فکر می‌کنم پاک‌ترین مربی ایران را ما داریم. تیمی نمی‌تواند بازی خودش را ببرد و به تیم ما حرف می‌زند. ببینید باشگاه ذوب‌آهن چقدر حرفه‌ای برخورد می‌کند و بیانیه نمی‌دهد. بالاخره یک جا یاد بگیرید و ذوب‌آهن را الگوی خودتان قرار دهید.  

فیلم کامل صحبت‌های کامیابی‌نیا را در ادامه ببینید: 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جنجال حامدی‌فر و رضایی به بازی برگشت رسید!
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • در حال حاضر از اوسمار مهم‌تر، قهرمانی پرسپولیس است
  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست