Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجاهد نستوه حجت الاسلام غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه در قطعه شهدا باغ رضوان ارومیه تدفین می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی بر اساس اعلام بیت مرحوم حجت الاسلام حسنی فردا دوم خرداد ماه سال ۹۷ چهارشنبه مراسم تشییع پیکر مرحوم حجت الاسلام غلامرضا حسنی ساعت 9 و 30 صبح از سمت میدان ولایت فقیه به سمت میدان انقلاب برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماز میت بر پیکر آن مرحوم در میدان انقلاب ارومیه (ایالت) و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

همچنین پیکرمجاهد نستوه غلامرضا حسنی امام جمعه سابق ارومیه صبح فردا در قطعه شهدا باغ رضوان ارومیه این شهرستان نیز به خاک سپرده می‌شود.

به گزارش ایسنا؛ حجت الاسلام غلامرضا حسنی نماینده سابق ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه پس از یک عمر مجاهدت در راه اسلام و انقلاب شامگاه ۳۱ اردیبهشت در سن ۹۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 آذربایجان غربی اسلام و انقلاب امام جمعه ولایت فقیه ولی فقیه موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۳۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی

(تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی

دیگر خبرها

  • مراسم احیای شب‌های قدر در ارومیه
  • پوشش مراسم شبهای قدر در آذربایجان غربی
  • مراسم تشییع و تدفین شهید مرزبان گلستانی در زادگاهش برگزار شد
  • جزئیات برگزاری مراسم شب‌های قدر در اردبیل اعلام شد
  • ابتکار و انجام کارهای نو سرلوحه کار مسوولان کردستان باشد
  • تصاویری از مراسم تشییع مرحوم زهرا شجاعی
  • (تصاویر) مراسم تشییع مرحوم دکتر زهرا شجاعی
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • مراسم تشییع زهرا شجاعی (عکس)
  •  دیدار نوروزی رئیس و هیئت‌رئیسه دانشگاه ارومیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه