Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دعوت نشدن سید جلال حسینی اظهار داشت:فکر نمی‌کنم درباره کیفیت برتر سید جلال حسینی نیاز به هیچ توضیحی باشد و من از عدم انتخابش غمگین و مأیوس هستم.

وی در ادامه افزود: من بابت خط خوردن سید جلال حسینی بسیار ناراحت شدم. اگر او در جام جهانی حاضر نباشد غمگین و مأیوس می‌شوم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: طبیعی است که همه ما موفقیت تیم ملی ایران را می‌خواهیم و این برای تک تک ما اهمیت دارد ولی شخصا اعتقاد دارم سید جلال حسینی طی این سال‌ها چه برای تیم ملی و چه برای پرسپولیس و دیگر تیم‌هایی که در آنها حضور داشت، صدیق‌ترین، وفادارترین و موثرترین بازیکن بوده است. کیفیت کار او در پرسپولیس برای همگان نمایان بود و اعتقاد دارم درباره عملکرد او در تیم ملی نیز چنین است.

برانکو در پایان گفت: درباره سید جلال حسینی کاملا هم نظر با مواضع ریاست باشگاه و هواداران و در کنار ایشان هستم

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس تیم ملی ایران برانکو ایوانکوویچ سید جلال حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم امروز در اراک میزبان پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی است. این دیدار باتوجه به به بازی‌های سال‌های اخیر دو تیم حساسیت زیادی دارد.

پیش از مسابقه یک هوادار تیم آلومینیوم چهره مجتبی حسینی، سرمربی تیم محبوبش را با تم سبز رنگ نقاشی کرده بود و در هتل محل اقامت این تیم این نقاشی را به حسینی هدیه داد.

این نقاش همچنین تصویری به یادگار با مجتبی حسینی، سرمربی تیم آلومینیوم انداخت.

دیگر خبرها

  • این ۶ جمله را تنها از افراد با شخصیت واقعی و صادق می شنوید
  • خوردن چهارگل هیج جا خوب نیست و ناراحتم می‌کند
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • اوسمار: خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند / حواسم به لیگ است نه تمدید!
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • هدیه به حسینی قبل از پرسپولیس
  • پهلوان بودن واژه ایست بینهایت
  • (ویدئو) واکنش انتقامی مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • ببینید | واکنش انتقامی امانوئل مکرون به لایی خوردن در یک مسابقه خیریه
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند