Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مهدی علوی‌مقدم گفت: طرح تاکسی آسمانی با هدف شناسایی و ساماندهی تاکسیرانان خیر مشهدی و سرویس‌دهی رایگان به بیماران، معلولان و سالمندان کم‌توان مالی این شهر به مرحله اجرا درآمده است.

وی با اشاره به سرویس‌دهی رایگان تعدادی از تاکسیرانان خیر مشهدی به بیماران دیالیزی نیازمند، ادامه داد: سرویس‌دهی روزانه و با همکاری بیمارستان فوق تخصصی منتصریه به صورت هفته‌ای یک سرویس رفت و برگشت انجام می‌شود که این سرویس‌دهی ویژه زیارت حرم مطهر، گشت و گذار در پارک و رفتن به سینما به صورت یک روز در هفته صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد درباره‌ی تعداد تاکسی‌های آسمانی که تاکنون در این طرح مشارکت کردند، گفت: تاکنون 35 تاکسی برای 10 بیمار دیالیزی و 30 معلول و سالمند ساماندهی شده است و سرویس‌دهی برای حدود 700 نفر ساعت در هفته به صورت رایگان، خیرخواهانه و خودجوش انجام می‌شود.

علوی‌مقدم با اشاره به سرویس‌دهی صلواتی تاکسیرانان با بیان اینکه  تعداد 100 تاکسی سمند و ون به عزاداران در شب‌های قدر خدمت‌رسانی خواهند کرد افزود: هم چنین سرویس‌دهی خودجوش به فرزندان زندانیان نیازمند جهت عیادت والدین، سرویس‌دهی صلواتی به زائران پیاده آقا امام رضا (ع) در ایام چهل و هشتم از محل اسکان تا حرم مطهر در وقت نماز و سرویس‌دهی امدادی به زائران پیاده بیمار از ورودی شهر در این راستا قابل ذکر است.

وی افزود: تلاش برای توسعه سرویس‌های خیرخواهانه با مشارکت بیش‌تر تاکسیرانان خدوم مشهد به بیماران دیالیزی بیمارستان‌های دیگر و بیماران سرطانی و مشارکت در برنامه‌های اجتماعی معلولان و افراد کم‌توان جسمی از طریق سرویس‌دهی در مراسمات و بازدید‌ها در دستور کار آینده قرار دارد.

گفتنی است که تعدادی از این عزیزان به صورت خودجوش وحتی مخفیانه خدماتی در آسایشگاه ایتام و معلولین جسمی و ذهنی انجام می‌دهند؛ تهیه و توزیع غذای گرم به زائران و ادای نذر در سرویس‌دهی مستمر به افرادی که قصد زیارت حرم مطهر رضوی دارند از جمله اعمال خیرخواهانه تاکسیرانان مشهد است.
انتهای پیام// م. ط

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری حمل ونقل عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۳۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس خراسان، پرفسور علی گرجی اظهار کرد: دومین سمپوزیوم بین‌المللی فضای مجازی تنش و اضطراب به همراه سومین فستیوال دانشجویی در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه امسال به صورت مجازی توسط گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

مدیر گروه علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رابطه با زمان و نحوه ارسال آثار شرکت‌کنندگان در دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب، بیان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این سمپوزیوم بین‌المللی می‌توانند آثار خود از یکم تا سی‌ام اردیبهشت ماه سال جاری به آدرس ایمیل Neuros.dept@mums.ac.ir و در قالب ۲ بخش ایده و پوستر ارسال نمایند.

وی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب هدایای نقدی اهدا خواهد شد.

گرجی کلیه آثار هنری که در قالب نقاشی کاریکاتور و غیره که ارسال می‌گردند باید نشان دهنده مخاطرات استفاده نادرست از فضای مجازی و اثرات سوء آن بر سلامت روان و همچنین راهکارهای استفاده صحیح از دنیای مجازی باشند، در غیر این صورت مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.

مسئول برگزاری دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب و سومین فستیوال دانشجویی ادامه داد: همچنین این نکته هم لازم به ذکر است که پس از پذیرش پوسترها، ارائه هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی امکان پذیر است.

وی همچنین در خصوص نحوه ارسال ایده‌ها به دبیرخانه دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب هم گفت: تمامی ایده‌های ارسالی باید صرفاً در قالب تمپلیت قرار داده شده در لینک ایده و پوستر طراحی گردند و ایده‌ها باید حداقل ۲۵۰ و حداکثر ۵۰۰ کلمه بوده و شامل عنوان، هدف، جنبه نوآورانه ایده، جمعیت مورد هدف، روش اجرا (حداقل ۱۵۰ کلمه) و پیش بینی نتایج حاصل از ایده باشند.

دیگر خبرها

  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • دومین سمپوزیوم بین‌المللی تنش و اضطراب در مشهد برگزار می‌شود
  • دریافت هزار تراکنش حساب، با اینترنت‌بانک تجارت
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • بازديدهای ميدانی و بررسی عملكرد شركت‌ها و دفاتر تاكسيرانی/ توجه ویژه به مشکلات و مسائل تاکسیرانان
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت