Web Analytics Made Easy - Statcounter

گفته می شود که اگر لواندوفسکی راهی لندن شود، آلوارو موراتا از جمع آبی پوشان جدا خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هدف اصلی باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستان، روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی باشگاه بایرن مونیخ است.

آبی پوشان در این روزها وضعیت مشخصی ندارند. آنها اخیرا درگیر مشکلات ویزای رومن آبراموویچ، مالک باشگاه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین وضعیت آنتونیو کونته برای سال بعد هنوز مشخص نیست ولی چلسی دوست ندارد او را برکنار کند زیرا در صورت انجام این کار باید حداقل ۱۰ میلیون پوند هزینه کند.

به گزارش تلگراف، اما این مسائل باعث نشده که آبی پوشان توجهی به تقویت خود در تابستان نداشته باشند. آنها قصد دارند برای خرید لواندوفسکی تمام تلاش خود را بکنند. این در حالی است که باشگاه لندنی فکر می کند که مهاجم لهستانی نیز خواهان ترک فوتبال آلمان است و حاضرند برای انتقال وی هزینه ای گزاف کنند.

گفته می شود اگر چلسی در انجام این انتقال موفق شود، آنها آلوارو موراتا را که فصل گذشته با مبلغ ۶۸ میلیون پوند به جمع شاگردان کونته اضافه شد، به فروش خواهند رساند.

شاید هزینه زیاد برای بازیکنی مانند لواندوفسکی که در ماه آگوست ۳۰ ساله می شود، بهترین حالت ممکن نباشد ولی او سالهاست که خود را به عنوان یک گلزن اثبات کرده و در کنار ادن هازارد می تواند به خط حمله چلسی قدرتی تازه بخشند.

شایعاتی مبنی بر جدایی ادن هازارد و تیبو کورتوا نیز وجود دارد. هر دو بازیکن قراردادشان را تمدید نکرده اند و منتظرند تا باشگاه در تابستان نشان دهد که می خواهد برای قهرمانی بجنگد و بهترین بازیکنان را جذب کند که مهاجم بلژیکی نیز روی این مسئله تاکید کرده بود.

قرارداد لواندوفسکی تا سال ۲۰۲۱ با بایرن مونیخ اعتبار دارد؛ همچنین رئال مادرید نیز مدت هاست که مهاجم لهستانی را زیر نظر دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: باشگاه چلسی روبرت لواندوفسکی آنتونیو کونته آلوارو موراتا آلوارو موراتا آنتونیو کونته باشگاه چلسی روبرت لواندوفسکی سرمربی ایتالیایی چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۳۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!

به گزارش "ورزش سه"، در چند هفته اخیر اخبار زیادی مبنی بر تصمیم مدیران بارسا برای قطع همکاری با نایکی و انتخاب پوما به‌عنوان حامی مالی جدید لباس‌های این تیم منتشر شده بود، اتفاقی که می‌توانست ضرر بسیاری را برای شرکت نایکی به همراه داشته باشد.

گمانه‌زنی‌های بسیاری درباره اینکه چرا مدیران بارسا به این نتیجه رسیدند که قرارداد همکاری با نایکی را ادامه ندهند منتشر شده بود ما حالا به نظر می‌رسد که یکی از دلایل اصلی مربوط به نگارش اسم لواندوفسکی پس از پیوستن او به این باشگاه بوده است.

روزنامه اسپرت مدعی شده است که نایکی پس از پیوستن این ستاره لهستانی به بارسلونا با درخواست بسیار زیاد هواداران روبه‌رو شد که خواهان داشتن پیراهن بارسلونا با نام لواندوفسکی بودند و همین موضوع باعث شد که آنها در مقطعی به اندازه کافی حرف W نداشته باشند.

مدیران این شرکت تصمیم گرفتند که برای این که فروش این پیراهن متوقف نشود یا به تعویق نیفتد از حرف M به‌صورت برعکس در اسم لوا استفاده کنند و این موضوع عصبانیت بسیار زیاد مدیران بارسا را به همراه داشت و باعث شد که آنها به‌صورت جدی به قطع همکاری با این شرکت فکر کنند.

دیگر خبرها

  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!
  • جانشین لواندوفسکی از آنفیلد می‌آید؛ بارسلونا به دنبال جذب داروین نونیز
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • طارمی زنگ خطر را برای مارتینز و تورام به صدا در آورد
  • احتمال انتقال ویکتور اوسیمن به چلسی در ازای پول نقد و روملو لوکاکو
  • گل روبرت لواندوفسکی به ژیرونا از روی نقطه پنالتی (ژیرونا 1-2 بارسلونا)
  • لواندوفسکی در بارسلونا ماندنی شد
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟
  • تکلیف لواندوفسکی در بارسلونا مشخص شد
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!