Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین رویداد استارت آپی با عنوان نرم افزار های خدمات با شرکت تیم های مختلف در مجتمع آیت الله هاشمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، نخستین رویداد استارت آپی با هدف ارائه ایده‌ها و محصولات دانشجویی در حوزه حل مشکلات دانشگاه و رفع نیازهای دانشجویان و استادان با سخنرانی کلیدی دکتر وحید صفاری با موضوع مفاهیم کلی استارت آپ و اجزای آن برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح‌های پیشنهادی دانشجویان پس از بررسی اولیه و تعیین طرح‌های منتخب در روز برگزاری رویداد، ارائه شفاهی شد و موضوعات برتر از سوی کمیته علمی انتخاب شد.

تعداد تیمهای منتخب اولیه11 تیم بود که از این بین تیمهای: کوله پشتی(سعید بیطرف، ارشیا قاسمی، مهسا جوکار)، آزاد راه(رسول رضوی نظری) و قهرمان(میلاد علیزاده) به عنوان طرح ها و ایده های برتر انتخاب شدند در پایان مراسم به همه طرحهای برگزیده و طرح‌های برتر لوح تقدیر اهدا شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۳۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر

اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاریس دانشجو، اردوی جهادی ۲ روزه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار بیشه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

این اردو در حاشیه شهر گچساران (چهاربیشه) با عنوان پویش لبخند اردوی جهادی خود را به مدت دو روز برگزارشد.

گفتنی این اردو در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و درمان، مشاوره، دامپزشکی، مسائل روزسیاسی، جهاد تبیین ارائه خدمت شد.

دیگر خبرها

  • معرفی تیم‌های برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان‌های دخترانه گلستان
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • نتایج سومین المپیاد تخصصی برق دانشگاه آزاد اشکذر اعلام شد
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، ورزشی بومی -محلی در دانشگاه آزاد بجنورد
  • جزئیاتی از رویداد طراحی و بسته‌بندی محصولات خانگی، صنایع دستی و سوغات
  • رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا تا 13 اردیبهشت ادامه دارد
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • عملیات «وعده صادق» پیروزی بر سیستم پدافندی دشمنان بود