Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: صندوق ضمانت صادرات ریسک صادرات محصولات ایرانی اعم از صادرات کالا یا خدمات فنی و مهندسی در بازار‌های خارجی را با فرانشیز حداقل (نزدیک صفر) قرار دهد تا برای صادرات کالا‌های غیرنفتی قدم‌های بهتری برداریم.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، محمد شریعتمداری با بیان اینکه برای ایجاد بازار برای محصولات ایرانی در فضای خارج از کشور ضرورت داشت قدم‌هایی برداریم، اظهار کرد: با مجلس به توافق رسیدیم و ۱۳۰۰ میلیارد تومان منابع در قالب قانون بودجه سال ۹۷ به عنوان مشوق در اختیار دولت قرار گرفت که یک‌هزار میلیارد تومان آن به صورت ۱۰۰ درصد تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این میزان باید در اختیار سازمان توسعه تجارت ایران قرار بگیرد، افزود: باید با روش‌هایی که در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در قالب بسته‌های حمایت از صادرات به عنوان مشوق پیش بینی شده مشوق‌های لازم در اختیار صادرکنندگان قرار بگیرد.

شریعتمداری ادامه داد: از سوی دیگر با افزایش سرمایه صندوق ضمانت صادرات، این صندوق ریسک صادرات محصولات ایرانی اعم از صادرات کالا یا خدمات فنی و مهندسی در بازار‌های خارجی را با فرانشیز حداقل (نزدیک صفر) قرار دهد تا برای صادرات کالا‌های غیرنفتی قدم‌های بهتری برداریم و بازار برای تولید کالای ایرانی ایجاد کنیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: همه آیین نامه‌های این قانون در دولت به تصویب رسیده و مکاتبات آن با سازمان برنامه و بودجه انجام شده است، همچنین میزان تنخواه گردان این قانون نیز تعیین شده است.

شریعتمداری با بیان اینکه نگرانی تولیدکنندگان در زمینه مالیات بر ارزش افزوده به حق است، افزود: مجلس شورای اسلامی نیز این موضوع را مد نظر قرار داده و همین روز‌ها در صحن مجلس لایحه جدید در این زمینه به تصویب می‌رسد.

وی با بیان اینکه مالیات بر ارزش افزوده قرار بود مالیات بر مصرف آزاد و اضافه باشد، یادآور شد:متاسفانه این مالیات در ایران متوجه تولید کننده شده است و امیدواریم با تصویب جدید شرایط مطلوب تری برای ادامه کار تولیدکنندگان فراهم شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه قدم‌های خوبی برای مالیات بر درآمد نیز برداشته می‌شود، افزود: با این کار بخشی از دغدغه‌های تولیدکنندگان در حوزه مالیات بر درآمد کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر صنعت صادرات تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۴۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، بررسی‌ها نشان می‌دهد بازار طلا و جواهر هنوز به شرایط عادی خود بازنگشته است و معامله‌گران این بازار برای نشان دادن مخالفت خود با قانون مالیات بر عایدی سرمایه، بنگاه‌های خود را به حالت نیمه‌تعطیل درآورده‌اند.

کشف رمز از جنگ زرگری | چرا طلا فروشان، کرکره‌ شان را پایین کشیده‌ اند؟

امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، تحت تاثیر اخبار منتشر شده در زمینه اعتصاب طلافروشان و نارضایتی آنان از اطلاعات خواسته شده توسط سازمان امور مالیاتی قیمت ها رو به کاهش است. امروز قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۴۰۸ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

رقم دقیق مالیات پرداختی طلافروشان مشخص شد | دلیل اعتراض طلا فروشان چیست؟

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۱ میلیون و ۳۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۳ میلیون و ۷۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون و ۲۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۴۰۸ هزار

کد خبر 850376 برچسب‌ها خبر مهم مالیات قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت تهران

دیگر خبرها

  • با ۱۰۰ هزار تومن کجا سرمایه گذاری کنیم؟
  • محصولات لبنی صدرنشین صادرات صنایع غذایی
  • سکته دلاری قیمت مسکن
  • سهم ۰.۳ درصدی ایران از صادرات صنایع غذایی جهان
  • ایران در لیست A صادرکنندگان محصولات شیلاتی قرار گرفت
  • ایران ۰.۳ درصد صادرات صنایع غذایی جهان را انجام می‌دهد
  • کاهش قیمت ها در بازار طلا و سکه؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • جلوگیری از صادرات کالا به منظور تنظیم بازار داخلی ممنوع است
  • آیا سرمایه‌گذاری همان پس‌انداز است؟
  • آغاز مذاکرات صادرات دانش قطعه‌سازی به چهار کشور