Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) کرمانشاه گفت: 300 واحد مسکوني احداث شده در مناطق زلزله زده استان، هفته آينده آماده تحويل به مددجويان است.

حسين خدرويسي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: کميته امداد در تفاهم نامه اي با بنياد مسکن انقلاب اسلامي، احداث پنج هزار و 322 واحد مسکوني براي مددجويان زلزله زده را تعهد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار کرد: از اين تعداد، ساخت 2 هزار و 700 واحد مسکوني با زيربناي هر واحد 60 متر مربع شروع شده که 300 واحد آن هفته آينده تحويل مي شود.
خدرويسي افزود: در مجموع 170 ميليون ريال وام بلاعوض به مددجويان زلزله زده زيرپوشش کميته امداد امام (ره) پرداخت شده است.
مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) کرمانشاه همچنين اظهار داشت: اين نهاد براي هر واحد مسکوني شهري تخريبي مددجويان زيرپوشش 150 ميليون ريال وام قرض الحسنه پرداخت مي کند.
خدرويسي گفت: در جريان زلزله 7.3 ريشتري 21 آبان سال گذشته، 6 هزار خانوار به شمار خانواده هاي زيرپوشش کميته امداد افزوده شد.
وي اضافه کرد: در راستاي کمک به معيشت مددجويان زيرپوشش مناطق زلزله زده، ماه اول به ميزان سه ماه مستمري، ماه دوم زلزله به ميزان 2 ماه و در ايام عيد نوروز سه ماه مستمري به حساب مددجويان اين مناطق واريز شد.
وي در حوزه کمک به اشتغال مددجويان مناطق زلزله زده نيز اضافه کرد: تاکنون با کمک 40 ميليارد ريالي بنياد برکت 350 واحد دامي در روستاها بازسازي و احداث شده و صاحبان بيش از 6 هزار واحد دامي نيز براي دريافت وام قرض الحسنه به بانکها معرفي شدند.
زمين لرزه 7.3 ريشتري 21 آبان در 11 کيلومتري بخش ازگله و 32 کيلومتري شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه به 10 شهرستان و يک هزار و 930 روستاي کرمانشاه خسارت وارد کرد.
براساس ارزيابي بنياد مسکن انقلاب اسلامي حدود 100 هزار واحد مسکوني شهري و روستايي در اين مناطق آسيب کلي و جزئي ديده اند و اين زلزله مخرب علاوه بر خسارت مادي فراوان 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشت.
3209/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۴۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه، محمدباقر محمدی امروز (۱۵ اردیبهشت ماه ) اظهار کرد: درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

او توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شد که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی عنوان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امداد رسانی‌ هستند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد