Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@09:22:07 GMT

فضای هالیوود سمی است!

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۴۴۶۱

فضای هالیوود سمی است!

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ آنتونی هاپکینز بازیگر فیلم های «سکوت بره ها» و «بازمانده روز» با وجود داشتن ستاره در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود به نظر می رسد از هالیوود متنفر است.

درحالی که اقتباس تلویزیونی نمایشنامه «شاه لیر» نوشته شکسپیر با بازی آنتونی هاپکینز در راه است، این بازیگر مطرح از هالیوود به عنوان مکانی «ریاکارانه»، «سمی» و «مخرب» یاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاپکینز ۸۰ ساله به رادیو تایمز چنین گفت: به هالیوود نگاه کنید! چقدر ریاکاری در آن وجود دارد. نگاه کنید آنها توسط افراد بله قربان گو احاطه شده اند. این فضا بسیار مخرب و  سمی است و من نمی خواهم در میان آنها باشم. آن جا خیلی ریاکارانه است و طاقت تحمل آن را ندارم. آنها هیچ چیز نمی دانند.

هاپکینز که یک بار جایزه اسکار نقش اول مرد را برای ایفای نقش دکتر هانیبال لکتر در فیلم «سکوت بره ها» به دست آورده است این حرف ها را در حالی زد که در بسیاری از فیلم های هالیوودی نقش آفرینی کرده است. از کارهای اخیر وی می توان به «ثور:راگنروک»، «تبدیل شوندگان:آخرین شوالیه» و «تصادم» اشاره کرد.

هاپکینز پیش تر نیز درباره هالیوود به تلگراف چنین گفته بود: شما می توانید با کت و شلوار صبحانه بخورید و این یعنی همه چیز تمام است. من در هالیوود یک وکیل داشتم که باید نامشخص باقی می ماند و تنها دوبار با او دیدار کردم. وقتی که «سکوت بره ها» منتشر شد و موفقیت بزرگی به دست آورد یک بعد از ظهر تماسی از این وکیل داشتم که گفت: سلام تونی (آنتونی)، کی می تونیم تو رو ببینیم، دلمون برات تنگ شده.

«شاه لیر» با بازی هاپکینز ۲۸ می از شبکه بی‌بی‌سی پخش خواهد شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی صبحانه فرهنگ و هنر هالیوود برنا سینما آنتونی هاپکینز بازیگر آمریکایی شاه لیر سکوت بره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۴۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی علیرضا قربانی از مخاطبان کنسرتش/ «چه سود از این سکوت و آه از این صبوری»

کنسرت علیرضا قربانی خواننده سنتی کشورمان شامگاه ۲۸ اسفندماه در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

در ابتدای این کنسرت علیرضا قربانی در میان تشویق‌های ایستاده مخاطبان به صحنه آمد و قطعه «عروج» را اجرا کرد.

«پریشانی»، «پل» و «زلف سیه» دیگر قطعاتی بود که علیرضا قربانی به خواندن آنها پرداخت.

این خواننده سنتی که بعد از اجرای هر قطعه، خود نیز به تشویق نوازندگانش می‌پرداخت در ادامه، قطعه «مرا ببخش» و «بی‌گناه» را در میان تشویق‌های حاضران اجرا کرد و سپس گفت: از طرف خودم، دوستانم، هنرمندانی که در این کنسرت پشت من ایستاده‌اند و از سوی تیم برگزاری این کنسرت، به شما خیرمقدم می‌گویم. خوشحالی و شعف خودمان را اعلام می‌کنیم که امشب افتخار میزبانی شما را داریم. امیدوارم تا اینجا مهمان دل‌های زیبای شما شده باشیم. از شما، از همه عزیزانی که در شب‌های گذشته به کنسرت آمدند و اگر عمری باقی ماند از دوستانی که در شب‌های آینده می‌آیند، سپاسگزارم.

وی افزود: دائم با دوستان صحبت می‌کنیم که چگونه باید از شما قدردانی کنیم امیدوارم لایق همه محبت‌های شما باشیم. این موضوع که عرض کردم خارج از زبان و کلام و خدای نکرده تعارف بود.

قربانی مطرح کرد: قطعه‌ای که می‌خواهیم اجرا کنیم بر اساس حسی است که از شما می‌گیریم. نکته مهم این است که آهنگسازی این قطعه با استفاده از ادبیات خاص ابوالسعید ابوالخیر صورت گرفته است که با حق، مناجات می‌کند؛ امیدوارم این قطعه را با گوش و تمرکز خاص بشنوید چون به نظرم این ادبیات می‌تواند روح شما را به پرواز دربیاورد و شما را به جای دیگری می‌برد؛ مناجاتی از ابوالسعید را برای شما اجرا می‌کنیم.

در این بخش قطعه «می‌دانی» توسط علیرضا قربانی و گروهش به اجرا درآمد.

پس از اجرای قطعه بی‌کلام «شوشتری» توسط نوازندگان این کنسرت، قربانی «در زلف تو آویزم» را اجرا کرد و گفت: «در زلف تو آویزم» عاشقانه‌ای از امیرخسرو دهلوی است.

قطعه بعدی «با من بخوان» بود که در این بخش این خواننده خطاب به مخاطبان گفت: این قطعه را با من بخوانید.

وی در بخشی از این کنسرت در پاسخ به درخواست برخی مخاطبان نسبت به اجرای قطعه «مدار صفر درجه» گفت: این قطعه در فهرستی که برای این کنسرت آماده کرده‌ایم، نیست چون ما تلاش کردیم آثار کمتر شنیده‌شده و کمتر اجراشده را اجرا کنیم به همین جهت از شما عذرخواهی می‌کنم.

قربانی در ادامه گفت: قطعه آخر قطعه‌ای است که بسیاری از شما آن را می‌شناسید، از شما می‌خواهم با تمام انرژی خود که ماحصل این گردهمایی و این کنسرت است، این قطعه را با ما بخوانید و با ما همصدا شوید.

این قطعه «روزگار غریب» نام داشت که با همصدایی مخاطبان به صورت ایستاده با تکرار چندباره ابیات «نمانده در دلم دگر توان دوری/ چه سود از این سکوت و آه از این صبوری/ تو ای طلوع آرزوی خفته بر باد/ بخوان مرا تو ای امید رفته از یاد» اجرا شد.

قربانی در پایان این کنسرت بیان کرد: به افتخار ایران، مردم این سرزمین، به افتخار کشورمان و همه آنهایی که جایشان در میان ما خالی است. ما دست‌بوس همه شما هستیم، همه ما محتاج دعای خوب و انرژی خوب شما برای ادامه مسیر هستیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عذرخواهی علیرضا قربانی از مخاطبان کنسرتش/ «چه سود از این سکوت و آه از این صبوری»
  • آنتونی: گلزنی مقابل لیورپول لحظه مهمی برای من بود؛ تلاش می‌کنم از انتقادات یاد بگیرم
  • ماجرای لقب هالیوود-راک در WWE چیست؟
  • گلزنی آنتونی به لیورپول؛ دومین گل او برای منچستریونایتد طی 11 ماه اخیر
  • گل آنتونی به لیورپول (منچستریونایتد 2-2 لیورپول)
  • (تصاویر) سلبریتی‌های ثروتمند هالیوود که برای خرید خانه وام گرفته‌اند
  • «فرهیختگان» خطاب به آیت الله صدیقی: چرا سکوت کرده‌اید؟!
  • انتقاد تند روزنامه فرهیختگان به سکوت آیت الله صدیقی
  • سوالی مهم از آیت‌الله صدیقی و دفتر او؛ چرا سکوت کرده‌اید؟
  • تحریم جشنواره قلم آمریکا به‌خاطر سکوت در برابر نسل‌کشی غزه