Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-08@18:39:36 GMT

مدیریت هپکو به سازمان خصوصی‌سازی واگذار شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۴۵۳۶

خرداد: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی، گفت: مشکلات شرکت هپکو اراک با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و مقرر شد تا زمان تعیین تکلیف وضعیت هپکو هدایت این واحد اقتصادی در اختیار سازمان خصوصی سازی باشد.
به گزارش ایلنا، سعید فرخی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو بررسی و رسیدگی به مشکلات شرکت هپکو ، روز گذشته کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دکتر شریعتمداری وزیر و معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگان مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی، استاندار و معاون اقتصادی استانداری مرکزی، معاون وزیر کشور ، معاون وزیر کار ، معاون دادستان کل کشور ، رئیس سازمان خصوصی سازی، نمایندگان بانک‌ها و مسئولان مربوطه تشکیل و مسائل و مشکلات شرکت هپکو به صورت ویژه در این نشست بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به موضوعات مطرح شده در این نشست گفت : رسیدگی فوری به وضعیت این شرکت، تعیین تکلیف مدیریت و پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل و واگذاری شرکت به سهامدار دارای اهلیت و منابع مالی در این نشست مورد تاکید قرار گرفت.      
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار مرکزی در خصوص مصوبات این جلسه گفت: با پیشنهاد استاندار مرکزی و تاکید وزیر صنعت ، معدن و تجارت مقرر شد تا هفته آینده سازمان خصوصی سازی نسبت به پرداخت حقوق معوق کارگران و پرسنل شرکت هپکو اقدام کند.         
وی گفت : همچنین با توجه به اختیار مالکانه 60/7 درصدی سازمان خصوصی سازی ، تا زمان تعیین وضعیت مشتری و سهامدار جدید بر اساس تکلیف وزیر صنعت ، این سازمان راساً مدیریت شرکت هپکو را بر عهده داشته باشد.
فرخی خاطرنشان کرد: در این نشست پیشنهادات و راهکارهایی جهت بهبود شرایط این شرکت به سازمان خصوصی سازی ارائه شد. برچسب ها: هپکو ، سازمان خصوصی سازی ، استان مرکزی

منبع: خرداد

کلیدواژه: هپکو سازمان خصوصی سازی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۴۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت فردا سه‌شنبه به استان مرکزی سفر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، در ادامه‌ی سفرهای مسئولین ملی به استان مرکزی، عباس علی‌آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت روز سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت ماه، میهمان دیار آفتاب است.

حضور در افتتاحیه سی و دومین همایش سالانه بین‌المللی مهندسان مکانیک ایران در دانشگاه صنعتی اراک، نشست با فعالان اقتصادی و تشکل‌های حوزه‌ی صنعت، معدن و تجارت استان و بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی از جمله برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان مرکزی است.

استان مرکزی در شاهراه مواصلاتی کشور دارای موقعیت استراتژیکی است که به دلیل استقرار صنایع گوناگون و قریب سه هزار واحد صنعتی، با در اختیار داشتن رتبه‌ی نخست تنوع تولیدات صنعتی از قطب‌های مهم صنعت کشور به شمار می‌رود.

در راستای نهضت احیای واحدهای راکد اقتصادی در دولت سیزدهم، طی دو سال گذشته ۷۲۰ واحد صنعتی، معدنی و کشاورزی تعطیل و نیمه‌تعطیل در استان مرکزی به مدار تولید برگشتند.

کد خبر 751257

دیگر خبرها

  • قیمت‌گذاری‌ها در مولد‌سازی به استان‌ها واگذار خواهد شد
  • هاآرتص: شرکت امنیتی خصوصی آمریکایی گذرگاه رفح را مدیریت می‌کند
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی
  • بازدید معاون رئیس‌جمهور از زخم کهنه صنعت لرستان
  • حق داشتن نماینده حقوقی برای تمام شرکت‌ها به رسمیت شناخته شد
  • وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان مرکزی سفر می‌کند
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد