Web Analytics Made Easy - Statcounter

میزان نوشت: محمد کاسبی، بازیگر پیشکسوت درباره کم کاری خود در عرصه سینما ادامه داد: در سینما پیشنهاد خوب وجود ندارد که بخواهم در آن بازی کنم. دلیل کم کاری من در سینما انتخاب‌های خودم است و اگر نه پیشنهاد که زیاد است اما اگر ده فیلم به من پیشنهاد دهند به زور می‌توانم بازی در یکی از آنها را قبول کنم. من عادت کردم که گزیده کار باشم و بیکار ماندن را به بازی در هر فیلمی ترجیح می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی وضعیت سینما را ناگوار خواند و افزود: من زیاد به سینما نمی‌روم و تنها فیلم‌هایی که سر و صدا می کنند را دنبال می‌کنم. متاسفانه برخی از فیلم‌های سینما به حدی مبتذل هستند که من به هیچ وجه نمی‌توانم تصور کنم که در چنین آثاری بازی کنم.

بازیگر سریال «سه در چهار» درخصوص حضور بازیگران در آثار مبتذل سینما اضافه کرد: برخی بازیگرانی که در این فیلمهای مبتذل بازی می‌کنند می گویند اگر ما بازی نکنیم فرد دیگری بازی می‌کند و تن به هر چیزی می‌دهند اما من به هیچ عنوان این حرف آنها را قبول نمی‌کنم. برخی از بازیگران می‌گویند این آثار به بازیگر ربطی ندارد اما من می‌گویم اگر کار مبتذلی در سینما تولید می‌شود بازیگران آن اثر در تولید آن اثر مبتذل سهیم هستند زیرا اگر نروند آن کار تولید نمی‌شود.

وی با ابراز نامیدی از بهبود شرایط سینما تاکید کرد: من وقتی سینما را می‌ببینم از خودم می‌پرسم که چرا این آثار تا این حد پوچ و بی معنی هستند. به هر صورت متاسفانه وضعیت سینما همین است و نمی‌شود کاری کرد.

کاسبی با اشاره به هجمه های موجود در فضای مجازی خاطرنشان کرد: من از فضاهای مجازی و این هیاهوهای بی جای بازیگران متنفرم. متاسفانه در فضای مجازی به هر بازیگر پیشکسوتی و هر که می‌خواهند به راحتی توهین می‌کنند. از نظر من واکنش‌های افراد در فضای مجازی بچه بازی است و من هیچ وقت خودم را وارد این بازی‌های بچه گانه نمی‌کنم.

 

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۴۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم

حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، عکسی دیده نشده از مرحوم علی انصاریان منتشر کرد.

طرفداری | حسین سلیمانی تصویری از خودش کنار علی انصاریان را به اشتراک گذاشت.

در تصویری که حسین سلیمانی، بازیگر سینما و تلویزیون، از خود به همراه مرحوم علی انصاریان منتشر کرده، آن ها در پشت صحنه فیلم سینمایی «کولبرف» حضور دارند و تاکنون این عکس منتشر نشده بود.

در این تصویر حسین سلیمانی با چهره زخمی، مشغول صحبت با علی انصاریان است.

حسین سلیمانی کنار علی انصاریان

 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • مهدی نصیری؛ سوژه‌ی متفکر یا شخصیت مبتذل؟
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت + عکس
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت
  • بازیگر قدیمی سینما به کما رفت/ عکس
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران؛ صدیقه سامی نژاد که بود؟ (+عکس)
  • انتقاد شدید پیشکسوت استقلال از تغییر نام این باشگاه
  • سرگذشت غم‌انگیز نخستین زن بازیگر سینمای ایران
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • آیین پاسداشت استاد سعید امیر سلیمانی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟