Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به اینکه سهم استان سمنان در تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ اعلام شد گفت: ۹۷۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به این استان اختصاص یافت. ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، بهروز اسودی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تسهیلات رونق تولید از دو سال گذشته برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیمه فعال و غیرفعال در سراسر کشور ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه سال 95 سهم استان سمنان در تسهیلات رونق تولید 440 هزار میلیارد ریال بود اذعان کرد: این مبلغ در سال 96 به دو برابر افزایش یافت و بالغ‌بر 9 هزار میلیارد ریال رسید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با تأکید بر لزوم توسعه ظرفیت‌های موجود در بخش‌های مختلف صنعت و کشاورزی این منطقه خاطرنشان کرد: سهم استان سمنان در سال 97 بالغ 970 میلیارد تومان تصویب‌شده است.

وی با بیان اینکه 700 میلیارد تومان از این تسهیلات در راستای طرح‌های رونق تولید پرداخت می‌شود اذعان کرد: برای بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی و صنایع استان نیز 270 میلیارد تومان تخصیص‌یافته است.

اسودی با اشاره به اینکه بالغ‌بر 2 هزار و 310 واحد صنعتی طی یک سال گذشته در سامانه بهین یاب ثبت‌نام کردند تصریح کرد: فعالیت سامانه بهین یاب در سال جدید ادامه دارد و واحدهای متقاضی می‌توانند برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

وی ابراز داشت: تاکنون یک هزار و 670 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند و با تکمیل پرونده و مدارک موردنیاز بانک‌ها می‌توانند نسبت به دریافت این تسهیلات اقدام کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان کرد: پرونده 587 واحد تولیدی استان نیز در جلسات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در دست بررسی است.

انتهای پیام/م

R41366/P1486/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۴۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، مدیر کل امور عشایر فارس با بیان اینکه کوچ بهاره عشایر از قشلاق در مناطق جنوبی فارس و استان بوشهر از اوایل فروردین آغاز شده است، گفت، ۲ و نیم تا ۳ درصد جمعیت استان فارس را عشایر تشکیل می‌دهند که این جمعیت در فصل بهار ،مناطق گرمسیری را به مقصد مناطق سردسیر استان در شمال فارس  ترک می‌کنند.
کریمی افزود: ۵۰ درصد عشایر کوچنده فارس را ایل قشقایی تشکیل می‌دهند که از مناطق جنوبی به مرکز و غرب استان فارس کوچ می‌کنند.
وی افزود: ۱۵ درصد جمعیت کوچنده فارس ایل لر بویر احمد و ممسنی اند و بقیه عشایر کوچانده فارس را ایلات خمسه تشکیل می‌دهند که از لار، زرین دشت و داراب به سمت بوانات و خرمبید و سرچهان کوچ می‌کنند.
وی با بیان اینکه این جمعیت نقش ارزنده‌ای در تولید فرآورده‌های دامی و صنایع دستی دارند، افزود: این جمعیت کوچ رو که این روز‌ها به سمت مناطق ییلاقی در حرکت اند ۲۵ تا ۲۸ درصد گوشت قرمز استان فارس و کشور و ۴۷ درصد صنایع دستی استان را تولید می‌کنند و سهم بسزایی در تولید فرآورده‌های لبنی دارند.

دیگر خبرها

  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید + فیلم
  • عشایر مصداقی از مشارکت مردم در رونق تولید
  • اختصاص زمین به طرح جوانی جمعیت و تسهیلات مسکن روستایی در شهرستان اسکو
  • اختصاص تسهیلات ویژه برای دارندگان وسایل نقلیه برقی
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • سمنان مهد ظرفیت‌ها است/ تلاش برای رونق تولید
  • امنیت در سرمایه گذاری باعث رونق تولید می‌شود
  • ۱۰۶ درصد اعتبارات عمرانی دور اول سفر رییس جمهور به سمنان جذب شد
  • مراتع استان تهران نقش مهمی در تولید علوفه و رونق دامپروری دارد
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت