Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با یک دستگاه خودروی کامیون در محدوده چلاو جاده هراز بلافاصله ماموران پلیس راه مستقر در محور به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این حادثه خودروی پژو ۴۰۵ با ۲ سرنشین به دلیل نامعلومی از مسیر خود منحرف شد و پس از برخورد با نیوجرسی کنار جاده با یک دستگاه خودروی کامیون که در حاشیه محور پارک بوده است برخورد کرد.

وی گفت: بر اثر این حادثه راننده خودروی پژو و سرنشین آن به شدت مجروح و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند که سرنشین این خودرو به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

 رئیس پلیس راه مازندران  از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو در این محور در محدوده آبگرم نیز خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از سرنشینان این خودرو در دم جان باخت و راننده خودرومصدوم شده و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ قدمی با هشدار به رانندگان از آنان خواست: با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حفظ آرامش از عجله و شتاب در رانندگی بپرهیزند و با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی فرهنگ خود را به نمایش بگذارند.

انتهای پیام /ر

تصادف رانندگی در جاده هراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۴۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  بدنبال اعلام حادثه در محور سد شهید کاظمی روستای آلبلاغ و حبس سرنشینان بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه ۱ این سازمان به محل اعزام شدندـ   این حادثه برخورد شدید یک دستگاه کامیونت فوتون با پراید بود که متاسفانه راننده پراید در دم جان باخته و راننده کامیون نیز مصدوم شده و توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.    جنازه راننده پراید توسط آمبولانس آتش نشانی به سردخانه بیمارستان انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • محور هراز بازگشایی شد
  • جاده هراز تا اطلاع ثانوی بسته است
  • ۵ مصدوم در پی برخورد ۲ پیکان در محور میانه خلخال
  • ۵ مصدوم در پی برخورد دو پیکان در محور میانه خلخال
  • ۴ فوتی و مصدوم در حادثه رانندگی
  • حادثه رانندگی در محور روستایی آلبلاغ بوکان
  • ۵ مصدوم در تصادف رانندگی جاده حیران
  • ۵ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در جاده حیران
  • حادثه‌رانندگی در جاده مهاباد - سردشت ۴ کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی سمند در قزوین یک کشته برجا گذاشت