Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی درگذشت مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین حاج غلامرضا حسنی را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر حزن انگیز درگذشت مجاهد نستوه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج غلامرضا حسنی دریایی از غم و اندوه را بر دلهایمان نشاند و همه را درماتم خود فرو برد هر چند به سختی به باور می نشیند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجاهدتهای خستگی ناپذیر حجت الاسلام والمسلمین حاج غلامرضا حسنی و نقش بی بدیل وی در پیروزی انقلاب اسلامی ، در ۸ سال دفاع مقدس و پس از آن بر کسی پوشیده نیست و ایشان نه فقط افتخار آذربایجان بلکه افتخار میهن اسلامی بوده ، هست و خواهد بود.

مجاهدت ، شجاعت ،وقار ،صلابت ، صراحت و صداقت مجاهد نستوه حجت الاسلام والمسلمین حاج غلامرضا حسنی این یادگار ارزشمند دوران انقلاب و گوهر ناب و گرانمایه انقلاب اسلامی هیچگاه به فراموشی سپرده نخواهد شد .

رشادتها و مجاهدتهای مخلصانه و خدمت بی منت برای مردم و ولایتمداری ایشان ،جایگاه بس والایی را در دلهای مردم برای این مرد بزرگ ایجاد کرد که هیچگاه این جایگاه رفیع مردمی از بین نخواهد رفت و همواره در قلوب مردم زنده خواهد بود .

اینجانب بنوبه خود و به نمایندگی از اعضای هیات رئیسه دانشگاه و جمیع تلاشگران عرصه سلامت استان این رحلت جانگداز و این ضایعه جبران ناپذیر را به مردم میهن اسلامی و بویژه مردم استان آذربایجان غربی تسلیت عرض کرده و برای آن مرحوم از درگاه پروردگار متعال علو درجات و رحمت و مغفرت واسعه و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت می نمایم .   

دکتر جواد آقازاده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی

و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجت الاسلام حسنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۴۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در نوروز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان ، بنا به اعلام دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز همه بیمارستان ها‌ی استان خوزستان در ایام نوروز آماده ارائه خدمات درمانی به مردم عزیز و میهمانان نوروزی هستند.

طی تعطیلات نوروزی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ۶۲ آزمایشگاه تشخیص طبی به تناوب، ۲۲ درمانگاه دندانپزشکی ، ۷۶ درمانگاه شبانه روزی و ۴۳ مرکز تصویربرداری در خدمت مردم هستند.

اسامی و آدرس این اماکن در سایت معاونت درمان دانشگاه به آدرس vchmedical.ajums.ac.ir بارگذاری شده است.

همچنین همه مراکز دیالیز خصوصی فعال بوده و آماده ارائه خدمات به بیماران می‌باشند.

اورژانس استان خوزستان نیز با حدود ۲۰۰ پایگاه ،۳ دستگاه اتوبوس آمبولانس،۴ فروند بالگرد و ۵ دستگاه موتورلانس بصورت شبانه روزی در خدمت شهروندان است.

همچنین ۲۲۶ داروخانه کشیک نوروزی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به ارائه خدمت خواهند پرداخت و مقرر شده که داروخانه‌های کشیک تا ساعت ۱۲ شب و سایر داروخانه‌ها نیز تا حد امکان به افزایش ساعت کار اقدام کنند و ۳۶ داروخانه شبانه روزی نیز در ایام نوروز در اهواز فعال می‌باشند.

گفتنی است ، در نوروز امسال ۱۸ مرکز بهداشت نیز بصورت شبانه روزی مشغول ارائه خدمات به مردم می‌باشند.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش ۳۵ پایگاه اورژانس استان سمنان برای ارائه خدمت در نوروز ۱۴۰۳
  • فعالیت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی خوزستان در نوروز
  • راه اندازی ایستگاه‌های سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی گناباد
  • ارائه خدمات دندانپزشکی با تعرفه دولتی در تعطیلات نوروزی
  • آمادگی مراکز درمانی فارس برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی
  • آماده باش۱۲۷ مرکز بهداشتی و درمانی در مجموعۀ زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • دانشگاه علوم‌پزشکی بوشهر در مسائل تهدیدکننده سلامت مردم ورود پیدا می‌کند
  • بستری ۲کودک بر روی یک تخت/ پاسخ رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج
  • تشکیل تیم‌های نظارت بر عملکرد مراکز درمانی
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ۷۰۰ نفر در اردوی جهادی طرح سنجش سلامت مهرورزی