Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، الهیار صیادمنش در آستانه عقد قرارداد 5 ساله با استقلال قرار دارد و به نظر می رسد که توافقات کلی بین طرفین به امضا رسیده است.

صیادمنش همان بازیکنی است که در رقابت های جام جهانی زیر 17 سال موفق شد در خط حمله تیم ملی سه گل بزند و یکی از بهترین های تیم ملی باشد. این بازیکن که فصل گذشته در سایپا عضویت داشت حالا به احتمال فراوان باید در تیم آبی پوش پایتخت به بازی ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش متولد 7 تیرماه سال 1380 است وبه زودی 17 ساله می شود. شنیده می شد که این بازیکن فصل قبل از تیمهای گالاتسرای و زنیت پیشنهاد داشت و حتی با مدیربرنامه هایش سفری به ترکیه هم داشت اما هیچ چیز نهایی نشد.

صیادمنش در روزهایی که در لباس تیم ملی در مسابقات جهانی هند می درخشید؛ پدرش در مسابقات کشتی پیشکسوتان جهان به مدال طلا رسید. الهیار با اینکه اهل بابل است اما از همان ابتدا به فوتبال علاقه داشت و از تیم پدیده ساری کارش را شروع کرد. 

یکی از ویژگی های بارز این بازیکن دوندگی بالایش است. این آمادگی بدنی بالا در این بازیکن به واسطه تمرینات سفت و سختی است که در جنگل و ساحل انجام داده است. او به عنوان یک بازیکن دهه هشتادی حالا می تواند در لباس استقلال به آرزوهای بلند خود دست پیدا کند. نکته جالب توجه این است که الگوی فوتبالی الهیار، مائورو ایکاردی مهاجم جوان و آرژانتینی اینتر میلان است که از لحاظ اخلاقی چندان مورد قبول اهالی این رشته نیست.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال تهران الهیار صیادمنش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عاشق دوآتشه استقلال؛ التماس می‌‎کردم دستانم را قطع نکنند!
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • رونمایی از پهپاد چینی در بغداد؛ رقابت پکن و واشنگتن در منطقه
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • تابلوی «فرزند خلیج فارس» در بوشهر رونمایی شد
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • والدین با استقلال‌طلبی نوجوانان مواجهه منفی نداشته باشند
  • رونالدو را راحت خریدیم چون عاشق رئال بود
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن