Web Analytics Made Easy - Statcounter

هیأتی از سوی دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه تهران جهت تبادل علمی و فراهم آوردن مقدمات پروژه استاندارد سازی آموزش علوم اسلامی به روسیه سفر کردند. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با تلاش مرکز مطالعات عالی انقلاب اسلامی و دفتر امور بین‌الملل دانشکده الهیات و معارف اسلامی و تشکیل جلسات تخصصی گروه اعزامی دانشگاه تهران و امضای رسمی تفاهم‌نامه‌های همکاری، مسیر همکاری‌های علمی و پژوهشی دانشکده‌های الهیات و معارف اسلامی و معارف و اندیشه اسلامی دانشگاه تهران با دانشگاه اسلامی قازان روسیه و نیز دانشگاه فدرال و انستیتیوی اسلامی مسکو هموار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هیأت اعزامی دانشگاه تهران اردیبهشت ۱۳۹۷ به ریاست مجید معارف، رئیس دانشکده الهیات و معارف اسلامی با هدف گفتگو و توافق در زمینه‌های انجام فعالیت‌های پژوهشی مشترک، برگزاری سمینار‌ها و نشست‌های آموزشی، مبادله اطلاعات مورد نیاز طرفین، اجرای دوره‌های کوتاه مدت تخصصی، تبادل دانشجو، نشر مقالات علمی در مجلات معتبر به روسیه سفر کرد.

در این سفر، احد فرامرز قراملکی با عنوان «فلسفه و خروجی نظام آموزشی علوم انسانی و الهیات»؛ عبدالهادی فقهی‌زاده با موضوع «روش‌ها و تجارب نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران در علوم انسانی»؛ علی بیات با ارائه مقاله‌ای تحت عنوان «ویژگی‌های استادان علوم انسانی»؛ محمود واعظی با موضوع «ساختار رشته‌های علوم انسانی در نظام جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر سند جامع علمی»؛ علی عسگری یزدی با عنوان «مدل‌های تدریس اسلام در جمهوری اسلامی ایران» و مجید معارف، با موضوع «اهداف نظام آموزشی جمهوری اسلامی ایران» سخنرانی کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران دانشکده الهیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۵۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی صدر معاون امور آزمون های سنجش گفت: مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت به رقابت می‌پردازند.

وی با اشاره به مراکز برگزارکننده المپیاد دانشجویی کشور گفت: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد مراکز برگزارکننده این آزمون هستند.

صدر بیان کرد: منتخبین المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبین مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور در اوایل مرداد ۱۴۰۳ شرکت کنند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشت پیشنهاد ایران به نشست وزیران علوم سازمان همکاری شانگهای
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • دانشگاه علوم و تحقیقات دارای ظرفیت توسعه ملی دانش رباتیک است
  • نخستین حضور ایران در نشست وزیران علوم سازمان شانگهای
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • بیانیه مدرسین دروس معارف دانشگاه‌ها در حمایت از حمله به اسراییل
  • استاد برجسته و پیشکسوت دانشگاه تهران درگذشت
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد