Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@20:42:34 GMT

پنج هزار و 995 تن گوشت قرمز در اردبيل توليد شد

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۵۲۸۸

پنج هزار و 995 تن گوشت قرمز در اردبيل توليد شد

خبرگزاري آريا - اردبيل - ايرنا - مدير جهاد کشاورزي اردبيل از توليد پنج هزار و 995 تن گوشت قرمز در اين شهرستان در سال گذشته خبرداد.

بهروز آقازاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين ميزان توليد 17 درصد توليد استان را شامل مي شود و رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.
وي گفت: شهرستان اردبيل با داشتن بيش از 568 هزار واحد دامي شامل گاو اصيل ، گاو دورگ، گاو بومي ، گاو ميش ، گوسفند يکي از قطب هاي مهم دامداري در استان بوده و نقش مهمي در تامين نيازهاي استان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: اين شهرستان داراي 50 واحد دامداري صنعتي فعال و نيمه فعال با ظرفيت 9 هزار و 908 راس و با اشتغال زايي 110نفر است.
آقازاده اظهار کرد: 122 واحد دامداري کوچک روستايي فعال با پروانه بهره برداري به ظرفيت سه هزار و 544 راس در اردبيل فعال است.
او تامين امنيت غذايي را از وظايف اصلي جهاد کشاورزي دانست و افزود: جهاد کشاورزي با تمام توان براي تامين سلامتي و امنيت مواد غذايي به عنوان مهم ترين دغدغه مردم ، تلاش مي کند.
6018/6016
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت بعضی اقلام پروتئینی (مرغ، گوشت قرمز شامل گوسفند و گوساله) امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 748242

دیگر خبرها

  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • تامین ۷۰ درصدی لوله و اتصالات کشاورزی از تولیدکنندگان داخلی
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • کشف و معدوم سازی ۹۸۷ کیلوگرم گوشت قرمز فاسد
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل