Web Analytics Made Easy - Statcounter

جت لی در سال 2013 اعلام کرد از ناراحتی قلبی و پرکاری تیرویید رنج می‌برد و برخی آسیب‌های سرصحنه فیلم‌برداری بر سلامت او تاثیر منفی گذاشته است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - هیچ هوادار فیلم‌های رزمی آن صحنه معروف فیلم بوسه اژدها را نمی‌توان فراموش کند وقتی جت لی هنرپیشه فیلم‌های رزمی وارد اداره پلیس شد و یک تنه کلی رزمی‌کار پلیس فرانسه را قلع و قمع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما این هنرپیشه فیلم‌های رزمی به طرز عجیبی در سن 55 سالگی شکسته شده و به پیرمردهای 80 ساله شباهت دارد. فارس با انتشار گزارش هالیوود ریپورتر در مورد وضعیت اخیر جت لی چنین نوشت:  افزایش سن و ناراحتی‌های جسمی «جت لی» هنرپیشه نامدار فیلم‌های رزمی، باعث نگرانی هواداران این هنرپیشه در مورد سلامتش شده است.

جت لی در سال 2013 اعلام کرد از ناراحتی قلبی و پرکاری تیرویید رنج می‌برد و برخی آسیب‌های سرصحنه فیلم‌برداری بر سلامت او تاثیر منفی گذاشته است. 

جت لی در دیداری که از «تبت» داشت در مورد مشکلات جسمی‌اش گفت. عکس او از این سفر که نحیف و شکسته نشان می‌دهد باعث واکنش هواداران در شبکه‌های اجتماعی شده و نسبت به سلامت این هنرپیشه فیلم‌های رزمی ابراز نگرانی شده است. بسیاری از هواداران که بیشتر اهل چین و هنگ کنگ هستند جت لی 55 ساله را با 20 سال پیش خودش زمانیکه فیلم‌های اکشن رزمی را بازی می‌کرد مقایسه می‌کنند و فضای مجازی پر شده از احساس ناراحتی هواداران برای جت لی.

جت لی از 8 سالگی ورزش رزمی «ووشو» را یادگرفته و جوایز بیشماری کسب کرده است. او در زمان ریاست جمهوری ریچارد نیکسون در آمریکا با تیم ملی ووشوی چین برای اولین بار به این کشور سفر کرد. او در 19 سالگی از ووشو بازنشسته شد و وارد دنیای سینما شد و اولین فیلم خود با عنوان «معبد شائولین» را ساخت که به موفقیت چشمگیری در چین رسید و در آن زمان تنها در هنگ کنگ 2 میلیون دلار فروش داشت.

لی بخاطر مهارت‌های ورزشی و داشتن چهره‌ای جذاب، وارد هالیوود شد و در فیلم «سلاح مرگبار4» در نقش مقابل «مل گیبسون» ظاهر شد. «رومئو باید بمیرد»(2000) «پادشاهی ممنوعه»(2008) با بازی در کنار «جکی چان» و «مومیایی» ازجمله فیلم‌های موفق جت لی هستند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: جام جهانی 2018 روسیه خروج آمریکا از برجام حمایت از کالای ایرانی جت لی دانلود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۵۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال

به گزارش قدس آنلاین، مجید قناد درباره دلیل ناراحتی‌اش و تعطیلی «فیتیله‌ها» گفت: به خاطر اتفاقاتی که در برنامه افتاد دل من شکست. آن برنامه دیگر برنامه همیشگی من نبود. تنها کاری که می‌کردم وقتی در راه رفتن به شبکه بودم با صدای بلند داد می‌زدم. ناراحتی من از این بود که این برنامه دیگر برای بچه‌ها نبود و برای بزرگترها شده بود.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جنجال تمرین مختلط ورزش رزمی در لواسان
  • (ویدئو) بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری!
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • قهرمانی رزمی کارکردستانی در رقابت های کشوری
  • سرانجام تابوی بزرگ مورایس شکسته شد
  • اشک چند سبزپوش در فولادشهر درآمد(عکس)
  • رئیس رئال فراتر از هنرپیشه‌های هالیوودی! (عکس)‏
  • ماجرای تعطیل شدن فیتیله از زبان عمو قناد پس از ۱۰ سال
  • فیلم| برای نخستین بار؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد
  • برای نخستین بار ؛ رونمایی از پهپاد رزمی مهاجر ۶ در بغداد + فیلم