Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدس انلاین : مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی از برگزاری مراسم های ویژه سالروز آزاد سازی خرمشهر در خراسان رضوی خبر داد.

سردار اکبر نجاتی ظهر سه شنبه در نشست خبری اظهار کرد: تیپ ۲۱ امام رضا(ع) در عملیات بیت‌المقدس در ۴ مرحله اقدام به پاکسازی منطقه کرد که دشمن در مرحله چهارم که منجر به آزادسازی خرمشهر شد می خواست مجدد این شهر را به تصرف خود در آورد  که با تصمیم فرماندهان، گردان داوطلبانه شهادت تشکیل شد و این گردان شهدای زیادی داد اما خرمشهر دیگر اشغال نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:شهیدان خادم‌الشریعه و چراغچی از فرماندهان شاخص عملیات آزاد سازی خرمشهر بودند و در عملیات بیت‌المقدس و در راه آزادسازی خرمشهر ۴۳۳ شهید خراسانی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی بیان کرد:  ۴ لشکر و تیپ خراسانی در عملیات بیت‌المقدس حضور داشتند  که شامل لشکر ۷۷ پیروز ثامن ‌الائمه(ع)، تیپ ۱۸ جواد الائمه(ع)، نیروی هوایی و تیپ ۲۱ امام رضا(ع) بود.

نجاتی گفت: در راستای بزرگداشت عملیات بیت‌المقدس وشهدای گرانقدر آزاد سازی خرمشهر، ویژه برنامه‌های در قالب بیش از هزار برنامه در خراسان رضوی  برگزار می‌شود. 

وی اظهار کرد:برگزاری صبحگاه مشترک، آئین شکرگزاری در حرم مطهر رضوی ،سخنرانی تولیت آستان قدس رضوی در جمع فرماندهان و رزمندگان عملیات بیت‌المقدس، برگزاری جلسات قرآن با نام یاد و شهدای والامقام در تمامی مجموعه‌ها دستگاه‌های اجرایی، بیان افتخارآفرینی‌های رزمندگان اسلام در فتح خرمشهر در مصلی‌های نماز جمعه و مساجد، غبارروبی  گلزارهای شهدا، برگزاری ویژه برنامه روز مقاومت و آزادی دزفول در تالار شهر با حضور امیر پوردستان، برگزاری جلسه نقد کتاب چشمه جنگ توسط آستان قدس رضوی، برگزاری آئین پیاده‌روی خانوادگی و برنامه‌های فرهنگی، تفریحی و ورزشی از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آزادسازی عملیات آزادسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۵۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی

 مجید الهی‌رادگفت : رزمایش کمک به ایتام در قالب پویش امام رئوف در استان برگزار شد.

او  گفت: این رزمایش به نیت واقفان از سوی آستان قدس رضوی، مدیریت کانون‌های خدمت رضوی در خراسان شمالی و با همکاری خادم یاران سطح استان و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان و سایر دستگاه‌ها برگزار شد.

الهی راد گفت : در این رزمایش ۴۰۰ بسته معیشتی هر بسته به ارزش دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و در مجموع یک میلیارد تومان میان ایتام تحت حمایت این نهاد در استان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • خاطرات نفس‌گیر از نخستین روز عملیات بیت‌المقدس
  • کنگره ۵۵۳۰ شهید کردستان سال ۱۴۰۵ برگزار می‌شود
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی