Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو ابر ستاره پرتغالی رئال مادرید دیگر قصد ادامه رابطه اش را با نامزد خود جورجینا که مادر فرزندانش نیز است را ندارد و قصد دارد با مدل ایرانی مد نظر ماریا، مادرش ازدواج کند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریستیانو رونالدو  ابر ستاره پرتغالی رئال مادرید پیش تر هم ثابت کرده بود که در روابط شخصی اش چندان انسان پایبندی نیست و نمی تواند اوضاع را مدیریت کند! دعوا و درگیری های او با ایرنا شایک برای مدت ها زبانزد خاص و عام بود و باعث شده بود تا آسایش و آرامش از این ستاره جهانی رخت سفر ببندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریستیانو رونالدو پس از جدایی از شایک، برای ماه ها در انزوا زندگی شخصی اش را به پیش برد، اما بالاخره با آغاز رابطه ای تازه توانست خود را از کنج عضلت جدا کند و با جورجینا بار دیگر طعم عشق را تجربه کند که این مسئله به وضوح در روند حرفه ای او نیز تاثیر بسیار مثبتی داشت.

 

جورجینا رسما همسر کریستیانو رونالدو نیست و طبق روال مرسوم در اروپا، فعلا آنها نامزد هستند و برنامه ای برای ازدواج رسمی با یکدیگر را ندارند تا مادر فرزندان رونالدو در شرایطی نامطمئن قرار داشته باشد، چرا که ایرنا شایک پس از جدایی از کریستیانو طی یک مصاحبه ای جنجالی مدعی شده بود، ابر ستاره پرتغالی بارها و بارها به او خیانت کرده بوده است!

با انتشار تصویری از ماریا مادر کریستیانو رونالدو با ن.ش مدل ایرانی ساکن فرانسه، نشریات محلی مادیرا مدعی شدند کریستیانو از ماه گذشته دائما با نگار دیدار داشته است و روابط شخصی تازه ای را با او آغاز کرده تا جورجینا با شنیدن این خبر تصمیم به ترک ویلای لوکس کریستیانو بگیرد!

رونالدو نیز در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا و آغاز جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، نمی خواهد به هیچ عنوان درگیر حواشی شود و پیش تر به مادرش اعلام کرده بود در مکان های عمومی با ن.ش دیدار نداشته باشد، چرا که پیش تر این مدل ایرانی را به مادرش معرفی کرده بود تا مادر رونالدو نیز با این تصمیم موافقت خود را اعلام نماید.

 

ماریا معتقد است جورجینا بیش از حد و اندازه اش به حریم شخصی رونالدو وارد می شود و تمام وقت شخصی فرزندش را تحت تصرف خود درآورده است! جورجینا نیز متقابلا رفتار مناسبی را با ماریا ندارد تا کریستیانو در میان آنها قرار بگیرد.

 

ابر ستاره پرتغالی رئال مادرید در واکنش به تصویر منتشر شده از مادرش و ن.ش ، انتخاب جدید خود، روز گذشته در صفحه اینستاگرامش تصویری از خود و جورجینا قرار داد تا شایعات را کاهش دهد، اما به نظر می رسد دیگر این ماجرا از کنترل او خارج شده باشد و طی روز های آتی اقدام به معرفی رسمی نامزد جدیدش، ن.ش کند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو باشگاه رئال مادرید کریستیانو رونالدو محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس فوتبال علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان برانکو تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان

به گزارش همشهری آنلاین، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به پیروزی ۶ بر صفر در هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الوحده واکنش نشان داد.

رونالدو نوشت: من احساس فوق‌العاده‌ای دارم، به لطف تیم و هواداران!

در این دیدار کریستیانو رونالدو با هت‌تریک، پیروزی قاطعی را برای تیمش به ارمغان آورد.

تیم فوتبال النصر ریاض در جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با ۷۴ امتیاز پس از الهلال ۸۳ امتیازی دوم است.

کد خبر 849246 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • عکس| رونالدو قهرمانی تیم سابقش را تبریک گفت
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • کریستیانو رونالدو قهرمانی اسپورتینگ لیسبون در لیگ پرتغال را تبریک گفت + عکس
  • رونالدو؛ یک گوشه در حال رکوردزنی!
  • (عکس) سورپرایز رونالدو برای جورجینا در روز مادر
  • نخستین هت تریک کریستیانو رونالدو با پیراهن رئال مادرید در لالیگا (5 می، 2010) / فیلم
  • عکس| واکنش جورجینا به شاهکار رونالدو
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • پیروزی النصر با هت‌تریک رونالدو
  • هت تریک جدید کریستیانو رونالدو در جشنواره گل النصر