Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرفنی پیشین تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که برخی از استدلال‌های کارلوس کی‌روش غیرمنطقی و غیرقابل باور است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بهتاش فریبا در واکنش به صحبت‌های کی‌ روش که به تغییر پُست وریا غفوری در استقلال و خط خوردن او اشاره کرده بود، گفت:

این نوع دیدگاه‌ها از سوی سرمربی تیم ملی غیرقابل باور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیا در تیم ملی بازیکنانی مثل حاج‌صفی، منتظری، طارمی، انصاری‌فرد، قلی‌زاده و … در پُست غیرتخصصی بازی نکرده‌اند؟ هر بازی سیستم و شرایط خاص خودش را دارد. به‌عنوان مثال فرشید اسماعیلی در برخی از بازی‌های استقلال به عنوان وینگر بازی می‌کند و در برخی مسابقات ممکن است مهاجم نوک یا هافبک پشت مهاجم باشد.

بهتاش فریبا در مورد اینکه برخی معتقدند کی‌روش قصد دارد غفوری و حسین حسینی را مقابل شفر قرار دهد، خاطرنشان کرد:

نمی‌دانم در این باره چه باید بگویم. او شاید می‌خواست فشار را از روی دوش خودش بردارد، ولی همه می‌دانند این یک حُسن است که بازیکن در چند پُست بتواند بازی کند. وریا در استقلال هافبک راست است، خب آقای کی‌روش شما از او به‌عنوان دفاع راست استفاده کنید. مگر چه اشکالی دارد که غفوری به عنوان دفاع راست بازی کند؟!

بهتاش فریبا درباره اینکه کی‌روش از شرایط سنی سیدجلال حسینی به‌عنوان یکی از دلایل مهم خط خوردن او نام برده است، اظهار داشت:

سیدجلال تجربه بسیار بالایی دارد و شرایط بدنی این بازیکن هم بسیار خوب است. ما اگر اعتراضی می‌کنیم به این دلیل است که دوست داریم تیم ملی با شرایط بهتری به جام جهانی برود، ولی به اعتقاد من برخی استدلال‌های کی‌روش غیرمنطقی است.

مدیرفنی پیشین تیم فوتبال استقلال در پایان تصریح کرد:

رضا قوچان‌نژاد بازیکن بسیار خوبی است که گل‌های حساسی برای تیم ملی زده و در دوره قبل هم با گل او به جام جهانی رفتیم، ولی عملکرد و کارنامه این بازیکن با کاوه رضایی در فصل گذشته قابل قیاس نبود. کاوه فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و اتفاقاً یک بازیکن چند پُسته است. اگر کی‌روش این اعتقاد را دارد که بازیکن آماده‌تر به جام جهانی برود، پس رضایی باید در لیست نهایی قرار می‌گرفت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: وریا غفوری جام جهانی بهتاش فریبا جام جهانی کی روش وریا غفوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۶۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد

به گزارش ورزش سه، در‌ مرحله یک هشتم جام حذفی دو تیم سپاهان و استقلال ملاثانی در ورزشگاه فولاد آرنا به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با تک گل کاوه رضایی در آستانه اتمام بود اما یک ضربه دیدنی از سوی بازیکن استقلال کار را به تساوی کشاند.

در اوقات اضافه نیمه دوم پاس رضا آنتیک به میلاد پاک پرور رسید و این بازیکن ریزنقش و شوت زن از فاصله ۴۰ متری شانس خود را برای گشودن دروازه پیام نیازمند امتحان کرد تا شاهد یکی از زیباترین گل‌های این فصل فوتبال ایران باشیم.

پاک‌پرور که سابقه بازی در استقلال اهواز و فولادخوزستان را در لیگ برتر دارد، در طول ۱۲۰ دقیقه در سمت چپ خط دفاعی اجازه فرار به رامین رضاییان را نداد و به خوبی قدرت اصلی هجوم سپاهان را مهار کرد و با شوت زیبایش در دقیقه ۹۳ ورزشگاه را منفجر کرد.

ویدئو: 331120

البته سپاهان در دقایق پایانی وقت‌های اضافی موفق شد از روی نقطه پنالتی به گل برسد و به مرحله بعد صعود کند.

دیگر خبرها

  • واکنش یورگن کلوپ به دعوا با صلاح: قضیه برای من تمام شده است
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • واکنش اوسمار به حذف؛ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند!
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد
  • واکنش یکی از عموهای فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد | اختلافی که پس از سال‌ها فیتیله‌اش روشن شد!