Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@13:29:41 GMT

فرماندار فاروج:محقق نشدن سهیمه سوادآموزی بررسی شود

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۶۲۳۵

فرماندار فاروج:محقق نشدن سهیمه سوادآموزی بررسی شود

بجنورد- ایرنا- فرماندار فاروج گفت: داشتن رتبه اول در تحقق سهیمه سوادآموزی در 6 سال گذشته در سطح استان جای قدردانی دارد و محقق نشدن آن در سال تحصیلی جاری باید بررسی شود.

به گزارش ایرنا هادی رجائی نیا روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فاروج اظهار داشت: محقق نشدن 100 درصدی سهمیه سواد آموزی این شهرستان باید به صورت جدی پیگیری شود و اگر این مشکل استانی نیز است باید در حوزه سهیمه ها تجدید نظر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: برنامه ریزی برای طرح اوقات و فراغت و اطلاع رسانی در خصوص برنامه ها و کلاس ها باید در حین سال تحصیلی با مشارکت مشاوران انجام شود، امروز برای برنامه ریزی دیر است و در آینده این رویکرد برای شناسایی علائق دانش آموزان و هدایتشان به سمت برنامه های پیش بینی شده عملیاتی شود.
فرماندار فاروج گفت: در طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود به مدرسه، طرح جامعی از سوی تیم تخصصی با حضور کارشناسان دستگاه های مرتبط تهیه و به متولیان استانی پیشنهاد شود تا در صورت تایید برای تهیه شناسنامه کارا در زمان سنجش دانش آموزان عملیاتی شود.
امام جمعه فاروج نیز در این جلسه بر مراقبت های لازم از سوی مدیران و معلمان در پیشگیری از ترک تحصیل دانش آموزان تاکید کرد و گفت: باید راه های ورودی بیسوادی در سطح جامعه مسدود شود.
حجت الاسلام عباسعلی قلی زاده افزود: در حوزه نهضت سواد آموزی در گروه هدف فعالیت ها برای پاکسازی و ارائه آمار دقیق با وسواس بیشتری انجام شود.
هشت هزار دانش آموز در سطح 139 آموزشگاه شهرستان فاروج تحصیل می کنند.
7187/3007/6042/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش سواد آموزي خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۶۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه و نشست تخصصی که در محل فرمانداری ایک شهرستان برگزار شد ضمن بیان اقدامات مهم انجام شده و در دست اقدام این شرکت در سطح شهرستان سلماس؛ در مورد مسائلی، چون جابه‌جایی برخی از تیر‌های برق که نیاز به تعویض و جابه جایی دارند و نیز برنامه ریزی برای تامین برق واحد‌های تولیدی صحبت شد.  در ادامه این نشست عبداللهی مدیر توزیع برق سلماس نیز ضمن اشاره به پیش رو بودن ایام پیک بار تابستان خواستار همکاری و مشارکت سایر ادارات در برنامه‌های پیک بار تابستان ۱۴۰۳ شد.

دیگر خبرها

  • ارائه مشاوره دقیق برای جذب دانش آموزان به رشته ریاضی
  • مبنای بسیاری از علوم، ریاضی و فیزیک است
  • برگزاری مسابقه نقاشی و جمع آوری زباله در شهر همدان
  • جهش تولید با ورود شرکت‌های دانش‌بنیان ‌محقق می‌شود
  • شانس ۶۰ درصدی تیروکمان برای سهیمه المپیک/ هزینه ۱۰ میلیاردی سفر به چین و کره
  • سه راهه ورودی شهرعالیشهر به زودی روشن می‌شود
  • نشست تخصصی مدیر توزیع برق سلماس با فرماندار
  • جهش تولید در بخش کشاورزی با دانش بنیانی محقق می شود
  • لزوم نهادینه کردن علم محیط زیست در کنار سایر علوم برای دانش‌آموزان
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا