Web Analytics Made Easy - Statcounter

باراک و میشل اوباما قراردادی مبنی بر تولید فیلم سینمایی و مستند با نت‌فلیکس غول برنامه‌سازی تلویزیونی منعقد کرده‌اند. رییس‌جمهور اسبق و بانوی اول آمریکا ایده‌های خود را برای تولید بالقوه شوهای تلویزیونی و سری برنامه‌های فیلم‌نامه‌ای و غیر فیلم‌نامه‌ای فیلم مستند ارائه داده‌اند.

اوباما درباره این همکاری گفت: یکی از لذت‌های دوران ما آشنایی با بسیاری از اقشار مختلف مردم از تمام جوانب زندگی است و کمک به آنها که تجربیاتشان را با گستره وسیعی از مخاطبین به اشتراک بگذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دلیل اصلی من و میشل است که برای همکاری با نت‌فلیکس بسیار ذوق‌زده و خوشحال هستیم. امیدواریم بتوانیم بسیاری از صداهای الهام‌بخش و با استعداد و خلاق را که می‌توانند به همگرایی بیشتر و فهم افزون‌تر بین مردم کمک کنند و سرگذشت خود را با تمام دنیا به اشتراک بگذارند، بپرورانیم.

باراک اوباما قبلا با نت‌فلیکس ارتباط کاری داشته و در برنامه ویژه تاک‌شو با مجری‌گری دیوید لترمن حضور یافته است.

«تد ساراندوس» مدیر نت‌فلیکس درباره همکاری رییس‌جمهور سابق آمریکا گفت: باراک و میشل اوباما از مورد احترام‌ترین افراد و دارای بالاترین مقام نزد عموم مردم هستند و در جایگاهی کم‌نظیر به کشف و برجسته‌سازی سرگذشت‌ افرادی می‌پردازند که در جوامعشان تغییری ایجاد کرده‌اند و به دنبال تغییر برای بهتر شدن جهان در تلاش هستند. به خود می‌بالیم که با توانایی‌های داستان‌سرایی قدرتمندی که دارند، نت‌فلیکس را خانه خود می‌دانند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی جهان اوباما آمریکا سینمایی فیلم سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۶۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!

بازیگر پرکار تلویزیون در دهه 90 در گفتگو با روزنامه شرق گفت: اگر با تلویزیون کار کنم و بعد در جمع همکارانم بگویم که سر فلان کار برای تلویزیون هستم، به گونه بدی با تعجب من را بازخواست می‌کنند که چرا تلویزیون؟!   متأسفانه برخی افراد غیرمنعطف که اهل گفتمان هم نیستند، مدیریت بخش‌هایی از رسانه ملی را بر عهده دارند که نمی‌شود امیدی به تعامل داشت.   خیلی سال است که در تلویزیون کم‌رنگ شده‌ام و علتش هم این بوده که احساس می‌کردم وقتی سر کاری می‌روم، علاوه بر اینکه دیگر چیزی به من اضافه نمی‌شود، یک چیزی هم از هنر و توانایی‌ام کم می‌شود!   الان من پسرم را می‌برم مهدکودک، خانم‌های مهد به من می‌گویند نروی تلویزیون کار کنی‌، تلویزیون این دروغ را گفته، آن کار را انجام داده و... . این در نهایت برای همه ما اتفاق بد و نامطلوبی است که رسانه ملی‌مان را  در این وضعیت ببینیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مجلس بعدی باید ریل‌گذاری درستی برای دولت ایجاد کنند
  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • عربستان به جای «داووس» میزبان مجمع جهانی اقتصاد شد
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • پس از انتقادات فراوان: وی‌اِی‌آر در سوئد اجرا نمی‌شود!
  • ادعای متوهمانه و عجیب مشاور اوباما درباره خیزش دانشجویی در این کشور
  • بارسلونا مردد شد؛ چرا آینده ژائو فلیکس و ژائو کانسلو مبهم است؟
  • ایران آماده تعامل است/ ۱۵۳ میلیارد دلار حجم تجارت خارجی داریم
  • خطر افزایش ابتلا به تب خونریزی دهنده کریمه کنگو در فصل گرم سال
  • تسلیت رئیس موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س) در پی درگذشت خانم معصومه حائری