Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی شورای‌شهر کرج ضمن انتقاد از دخالت برخی مقامات در امور شورا گفت: استعلام تنها نامزد 8 عضو شورا، توسط هیات‌رئیسه و بدون اطلاع اعضا انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احد رسولی درباره انتخاب شهردار کرج اظهار داشت: هرچه تعدادی از اعضای شورای شهر و هیات‌رئیسه این موضوع را به تاخیر بیاندازند، انتخاب شهردار باید اتفاق بیافتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از قدرت‌های نفوذی به شورا گفت: متاسفانه ما نمایندگان شورا، بعضی مسایل را از زبان افرادی می‌شنویم که یا مسئولیتی ندارند یا از خارج از مجموعه شورا دنبال اعمال نفوذ و قدرت هستند که چنین رویه‌ای نه مناسب است و نه در شأن و منزلت برخی مقامات.

وی با اشاره به اتمام فرصت معرفی نامزد از طرف اعضا خاطرنشان کرد: فرصت لازم از طرف رئیس شورا به اعضا داده شد که نمایندگان خودشان را معرفی کنند و طبق گفته‌های خودشان، قرار بود به مدت یک‌هفته، اعلام شود. بعد از گذشت مهلت شورا، اینکه در زمان انتخاب شورا، افرادی را به‌عنوان نامزد معرفی کنند، دور از شأن و جایگاه نمایندگان شورا است چراکه گفته‌ای که در جلسه رسمی شورا مطرح می‌شود لازم است عملی و اجرایی شود.

رسولی با عنوان اینکه اعتقاد راسخ دارم نمایندگان مردم باید به دموکراسی پایبند باشند، تصریح کرد: انتخاب شهردار براساس شرایط قانونی، معرفی شده و موضوعی که مخالفان مجید سریزدی مطرح می‌کنند موضوع نداشتن محکومیت کیفری است که مستلزم محرومیت از حقوق اجتماعی باشد.

وی ادامه داد: در آیین‌نامه قانونی به صراحت آمده که استعلام چهارگانه و احراز این بند بعد از مشخص و انتخاب‌شدن شهردار، توسط مراجع قانونی یعنی فرمانداری، استانداری و وزارت کشور انجام می‌شود که البته ساز و کار قانونی خود را دارد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و تامین منابع مالی شورای شهر کرج در ادامه گفت: اعضایی که در جناح مخالف 8 عضو و نامزد منتخب قرار گرفته‌اند، ادعا می‌کنند استعلام، قبل از انتخاب انجام شود که این موضوع قبل از معرفی نامزد، توسط 8 نفر پیگیری شد و پاسخ مراجع نیز رعایت تقدم کارها بود یعنی اول انتخاب شهردار و در صورت لزوم، شورا می تواند موضوع را با درخواست کتبی، دنبال کند.

رسولی درباره استعلامی که نائب‌رئیس در آخرین جلسه شورا مطرح کرد، اظهار داشت: اعضا از این موضوع اطلاع نداشتند و هیچ‌گونه نامه و درخواستی مبنی بر استعلام به اعضا داده نشده و در اختیار ما قرار نگرفت. در واقع چنین رفتاری درست نیست چراکه این حق قانونی اعضای شورا است که نسبت به امور، اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 دموکراسی سرمایه گذاری شورای شهر قانون وزارت کشور موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۶۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه‌شنبه مجمع انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان با حضور دبیر فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

محمد عصاره طاهری تنها کاندیدای احراز سمت ریاست هیات قایقرانی خوزستان بود که پس از رأی‌گیری با ۱۰ رأی از ۱۴ رأی ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات قایقرانی خوزستان انتخاب شد.

همچنین چهار رأی این مجمع انتخاباتی سفید بود.

کد خبر 6093564

دیگر خبرها

  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • توطئه برهنگی برنامه نفوذ دشمن برای استحاله و براندازی است
  • پلیس و معترضان گرجستانی در تفلیس درگیر شدند
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • به فکر تلفات تصادفات در جاده تایباد ـ خواف باشید
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • نحوه انتخاب و معرفی اساتید نمونه کشوری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • تجمع حامیان و مخالفان قانون ماموران خارجی در تفلیس