Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@08:45:17 GMT

فیلمی از آبگرفتگی معابر در شهرک گلستان

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۷۲۰۸

فیلمی از آبگرفتگی معابر در شهرک گلستان

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ منازل مسکونی و خیابان‌های شهرک گلستان در شهرستان بهارستان به علت بارش شدید باران دچار آبگرفتگی شده و مشکلات فراوانی را برای شهروندان به وجود آرده است.

منبع: شهروندخبرنگار - تهران

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

خیابان‌های شهرک گلستان در آب غرق شد + فیلم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران مشکلات مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۷۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم ایمنی برق در هنگام سیلاب و آبگرفتگی معابر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق اهواز؛ با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش شدید باران و احتمال آبگرفتگی و جاری شدن سیل در برخی مناطق، با اعلام اینکه همه نیرو‌های عملیاتی در مناطق تحت تاثیر ناپایداری جوی در آماده باش کامل به سر می‌برند، ضروری است به نکات ایمنی توجه شود.


در شرایط سیلاب و آبگرفتگی، به دلیل مرطوب بودن زمین، همه اجسام نزدیک به شبکه‌های برق مانند درختان می‌توانند حالت رسانا (منتقل کننده برق) پیدا کنند و باعث  برق گرفتگی شوند، بنابراین شهروندان باید توصیه‌های ایمنی را به منظور جلوگیری از برق گرفتگی جدی گرفته و از دست زدن به اجسامی که در نزدیکی سیم‌های برق قرار دارد، خودداری کنند.


درصورت مشاهده هرگونه حادثه به ویژه مواقع سقوط اجسام خارجی مانند شاخه‌های درختان بر روی شبکه برق که ممکن است باعث سیم بریدگی و سقوط  آن روی زمین شود، بلافاصله موضوع  را با ذکر مکان وقوع حادثه به کارشناسان ما در سامانه اتفاقات برق اهواز، ١٢١ اطلاع دهند تا با اقدام سریع توسط کارشناسان، از وقوع حوادث جلوگیری شود.

 

براساس اطلاعیه سازمان هواشناسی کشور، سامانه بارشی قدرتمند و فعال استان خوزستان را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سبب رگبار شدید باران و رعد و برق، وزش باد متوسط تا شدید در بیشتر نقاط استان، احتمال ریزش تگرگ در برخی از نقاط و کاهش محسوس دما در سطح استان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نکات مهم ایمنی برق در هنگام سیلاب و آبگرفتگی معابر
  • آسفالت بیش از ۹۲٬۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته سی و دوم در شیراز
  • آبگرفتگی معابر شهر ایوان
  • هشدار هواشناسی گلستان برای نفوذ سامانه سرد و بارشی
  • بارش شدید باران و آبگرفتگی معابر در ریاض عربستان+فیلم
  • آسفالت بیش از نود و ۲ هزار مترمربع معابر شیراز
  • آمادگی دستگاههای خدمات رسان برای مقابله با آبگرفتگی معابر
  • آماده باش خرم آباد برای مقابله با آبگرفتگی معابر
  • بارش بارش معابر بازارچه صدف اهواز را به دریاچه تبدیل کرد + فیلم
  • احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در استان سمنان