Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@08:00:21 GMT

انتشار فراخوان نقاشی ماه مهمانی خدا در میامی

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۷۴۱۷

انتشار فراخوان نقاشی ماه مهمانی خدا در میامی

به گزارش خبرنگار بسیج از میامی،مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان میامی گفت: مسابقه نقاشی با عنوان ماه مهمانی خدا به مناسبت ماه مبارک رمضان با موضوعات سفره افطاری با خانواده، شبهای قدر، زندگی امام حسن مجتبی(ع)و زندگی حضرت خدیجه(س) در سطح شهرستان برگزار میشود.

نرگس نهاوندی تصریح کرد:با توجه به تاثیر گذاری و نقش هنردر آموزه های دینی و اجتماعی ،هدف از برگزاری مسابقه نقاشی تاکید بر اهمیت جایگاه خانواده، ترویج سیره ی معصومین و اولیای دین و پویایی در جامعه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است افزود:علاقه مندان می توانند آثار ارسالی خود را در دو سایز A۴-A٣ با درج کامل مشخصات در پشت اثر، تا تاریخ ١٩ خرداد ماه سال جاری به دبیرخانه ارسال نمایند.

مسئول انجمن هنرهای تجسمی شهرستان میامی گفت: سه جایزه ١۵٠٠٠٠٠ریالی به سه اثر برتر و جوایز ارزنده دیگر به رسم یادبود به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.

نهاوندی درپایان یادآور شد:این مسابقه با همکاری انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی،کانون فرهنگی هنری علی ابن ابیطالب(ع)، اداره کتابخانه های عمومی و اداره آموزش و پرورش شهرستان میامی برگزار خواهدشد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۷۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کارشناس مسئول دانه‌های روغنی و کارشناس حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی استان و محقق مرکز تحقیقات کشاورزی آذربایجانغربی بهمراه مسئول واحد زراعت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان میاندوآب از مزارع کلزای این شهرستان بمنظور نظارت بر آفات و بیماری‌ها و بررسی وضعیت رشدی محصول بازدید کردند.   در این بازدید وضعیت مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب مطلوب ارزیابی شد.   گفتنی است امسال با افزایش دو برابری نسبت به سال گذشته، ۴۱۰ هکتار از اراضی زراعی میاندوآب به کشت محصول کلزا اختصاص یافت و پیش بینی می‌شود بالغ بر یک هزار و ۶۰۰ تن کلزا از اراضی زیر کشت این محصول برداشت شود.

دیگر خبرها

  • انزوای مطلق رژیم صهیونیستی در المپیک هنرهای تجسمی جهان
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • طرح‌های گرافیکی سالروز شکست آمریکا در واقعه طبس منتشر شد
  • روایت مسئول برگزاری لیگ یک از لغو عجیب بازی سرنوشت‌ساز
  • فراخوان دهمین جشنواره ملی «بومتن» منتشر شد
  • دستاوردهای دولت در میامی/ راه، آب و معدن متحول شد
  • برگزیدگان مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» معرفی‌ شدند
  • انتشار فراخوان مسابقه مطبوعاتی انجمن منتقدان تئاتر
  • برپایی نخستین نمایشگاه «خطاشی» در شهرستان لنگرود