Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مهدی حاجی‌قاسمی در نشستی که برای بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شمالی برگزار شد با تاکید بر لزوم انجام مطالعات اقتصادی در این طرح، اظهار کرد: از ابتدای امر اعلام کردیم انجام این پروژه با توجه به وسعت و اهمیتی که دارد نیازمند حمایت‌های ملی است چراکه شهرداری کرج با توجه به مشکلات عدیده‌ای که دارد به تنهایی قادر به تکمیل آن نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه پروژه بزرگراه‌شمالی اهمیت زیادی در موضوع ترافیکِ درون‌شهری و برون‌شهری دارد، گفت: امیدواریم دستگاه‌های ملی و فرا استانی مساعدت ویژه به این پروژه بزرگ داشته باشند.

رئیس کمیسیون عمران و معماری شورای‌شهر کرج با بیان اینکه راه‌اندازی این بزرگراه، ترافیکِ مسیرهای داخلی کرج را به اتوبان منتقل می‌کند، یادآور شد: خودروهایی که قصد تردد در مسیرهای تهران – کرج و کرج - قزوین را دارند پس از فعال شدن بزرگراه‌شمالی، بدون ورود به شهر وارد اتوبان می‌شوند که ضمن کاهش ترافیک، زمان تردد را نیز کاهش خواهد داد.

حاجی قاسمی بزرگراه شمالی را یکی از مهمترین و ارزشمندترین طرح‌های ترافیکی کرج دانست و افزود: راه‌اندازی این پروژه نقشی موثری در کاهش ترافیک کلانشهر کرج ایفا خواهد کرد که امیدوارم با توجه به وسعت و اهمیت آن توجه و حمایت‌های لازم صورت گیرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: شورای شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۷۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی

به گزارش خبرآنلاین،سرهنگ “پیمان کرمی” روز جمعه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بار ترافیکی در خط جنوبی جاده کرج - چالوس از میدان امیر کبیر تا آدران کرج سنگین است.

ایلنا در خبری نوشت: وی اضافه کرد: اکنون وضعیت ترافیک در آزادراه تهران - شمال نیز سنگین گزارش شده و محدودیت ترافیکی مقطعی نیز در این مسیر انجام شده است.

وی بیان کرد: همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه کرج - قزوین حدفاصل استاندارد تا پل حصارک در برخی مقاطع سنگین است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه‌دیدگان احتمالی است.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902387

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید سرزده استاندار البرز از پروژه بزرگراه شمالی کرج
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • عکسی از ترافیک نیمه شب جاده شمالی خبرساز شد
  • تسریع در اجرای قانون جوانی جمعیت نیازمند همراهی جدی دستگاه‌هاست
  • کاهش مقرری بگیران بیمه بیکاری در خراسان شمالی با حمایت از واحدهای تولیدی