Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@19:43:49 GMT

موتورسیکلت های بیش از 250سی سی پلاک می شوند

تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۰۷۴۹۱

موتورسیکلت های بیش از 250سی سی پلاک می شوند

مهرداد همتیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: طرح پلاک گذاری موتورسیکلت های بیش از 250 سی سی از گذشته با جلسه های مختلف مسئولان پلیس راهور مطرح شده است.
وی با بیان اینکه خوشبختانه نگاه های مثبتی در اجرای طرح اعمال شده است گفت: اگر تردد موتورسیکلت های بیش از 250 سی سی در سطح شهر کنترل شود باید این وسایل نقلیه هر چه زودتر پلاک شده تا از تخلفات آنها در سطح شهر جلوگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته عضو هیات رئیسه فدراسیون موتورسواری و اتومبیل رانی با نظرات مثبت مسئولان امیدواریم تا پایان شهریور ماه این طرح به صورت آزمایشی و حداقل تا سه روز در هفته در کشور اجرایی شود.
همتیان خاطر نشان کرد: در حال حاضر تردد موتورسیکلت های بیش از 250 سی سی با ارائه حکم قانونی برای برگزاری مسابقات، تنها یک روز در هفته (جمعه ها) مجاز است.
وی همچنین در خصوص جلسات مختلف برای برگزاری گواهی نامه موتورسیکلت برای زنان خبر داد و گفت: این طرح در جلساتی مختلفی مطرح شده ولی بستگی به نظرات مسئولان ذیربط دارد.
رئیس هیات موتور سواری استان تهران خاطر نشان کرد: تاکنون مجوزی مبنی بر ارائه گواهی نامه برای زنان صادر نشده است.
همتیان با بیان اینکه مقدمات برگزاری موتور کراس زنان انجام شده است گفت: بعد از ماه مبارک رمضان مسابقات موتور کراس در کلاس های مختلف ویژه زنان در پیست تختی تهران برگزار می شود.
گفتنی است سه هزار ورزشکار سازمان یافته مرد و زن (بیمه شده ورزشی) در رشته های آفرود و موتور سیکلت فعالیت دارند.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان تهران پلیس راهور زنان موتورسیکلت وسایل نقلیه موسسات مالی و اعتباری تلگرام تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۷۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان گفت: مساحت کل اراضی شهرستان سامان ۴۵هزار و ۴۵۲ هکتار است که از این میزان، ۴۵ پلاک به مساحت ۲۷هزار و۷۰ هکتار شامل رفع تداخلات می‌شود.
حجت الله رئیسی افزود: در ۲۴ جلسه کارگروه رفع تداخلات مجموع ۳۳ پلاک سوادجان، حرمی، چشمه سنگ، چلوان، قریه صادق آباد، چم نار، قوچان، قارقوش، برمه، لره، چم عالی، چم کاکا، کراب، گرکاچی، ایلبگی، لاغدنبه، یالانچی، چم خرم، چم زین، خلیل آباد، محمد آباد، گردکان، دولابی و بنکلو، یاسه چاه، یاشولجه، نیسانیه، چم چنگ، گلستان، فولاد آباد، مزارع صادق آباد، گرایلی، شهری جان و حسین آباد بررسی و برای دریافت مصوبه نهایی به دبیرخانه کمیسیون رفع تداخلات استان ارسال شد.
وی گفت ماهیت حدوده ۵۰ هکتار از اراضی دارای سابقه کشت و احیاء در دهه‌های ۴۰ و ۵۰ شمسی، از ملی به غیر ملی تغییر و به زارعین و کشاورزان ذینفع واگذار شد به طوری که از کل مساحت اراضی مطرح شده در کارگروه رفع تداخلات شهرستان ۲۲۳۴٫۴۳ هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) و ۱۲۶۵۴٫۲۹ هکتار نیز به عنوان اراضی ملی تثبیت شد.
رئیسی گفت: از تعداد کل ۳۳ پلاک مصوب شده، تعداد ۲۰ پلاک هم توسط مدیریت امور اراضی استان در سامانه CMS سازمان امور اراضی کشور برای بهره برداری و اقدام لازم بارگذاری شده است.
وی گفت: پلاک‌های باقی مانده از شهرستان سامان شامل ۱۲ پلاک کهرداش سوادجان، کاهکش، گرمدره، مارکده، شوراب کبیر، موات یاسه چاه، موات پلنگستان، موات هوره، کمربر ایلبگی، کوه شیراز، یالانچی و گاوچر می‌باشند که ۵ پلاک در حال رسیدگی در کارگروه رفع تداخلات شهرستان است و مابقی هم در حال رسیدگی برای طرح کارگروه شهرستانی است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سامان به رشد صعودی عملکرد در یک سال گذشته اشاره و عنوان کرد: یکی از وظایف اصلی ما تثبیت مالکیت و رفع تداخلات اراضی و صدور اسناد کشاورزی است که شهرستان سامان توانسته نزدیک به ۷۰ درصد از اراضی را رفع تداخل کند و این فعالیت را با کیفیت به اتمام برساند و ۳۰ درصد باقیمانده نیز جز برنامه‌های سال ۱۴۰۳ است.

دیگر خبرها

  • جان‌ باختن دو نفر در تصادف موتور سیکلت و پژو در شهر کلاله
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • گالری گردی آخر هفته در نمایشگاه‌های جدید تهران
  • پلمب ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران
  • رفع تداخل هزار پلاک از اراضی ملی در لرستان
  • رفع تداخل ۷هزار و ۶۵۲ هکتار از اراضی استان قزوین
  • رفع تداخل ۷۰ درصد از زمین‌های کشاورزی و منابع ملی شهرستان سامان
  • تاریخچه شرکت موتورسیکلت سازی یاماها؛ از تولید آلات موسیقی تا ویلچر و اسکوتر
  • دستگیری زنی که با موتور تریاک‌فروشی می‌کرد
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد