Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: آستان قدس رضوی در بخش هنری خود امسال سه مجموعه نماهنگ، فیلم کوتاه و انیمیشن را در نظر گرفته است که کودکان و نوجوانان می توانند با حضور در این بخش به نمایش این آثار بنشینند.

 

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، بیست و ششمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در بخش آثار رسانه ای و انیمیشن با موضوع قرآن و عترت میزبان علاقه مندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، آستان قدس رضوی در یکی از بخش های هنری خود مجموعه ای را به آثار رسانه ای و انیمیشن اختصاص داده است.

به همین منظور موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی در بخش انیمیشن رضوی هشت لالایی رضوی را به صورت انیمیشن برای کودکان به نمایش گذاشته است. موسیقی این انیمیشن ها توسط فردین خلعتبری و شاعر معروف عبدالجبار کاکایی تهیه شده است.

همچنین چهار انیمیشن کوتاه با موضوع «سلام»، «درخت بادام»، «وصال» و «رنگین کمان» نیز پخش می شود.

ضمنا یک انیمیشن 15 دقیقه ای نیز با عنوان شهر هزاران کبوتر جزو انیمیشن های این دوره از نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که توسط آستان قدس رضوی پخش می شود.

گفتنی است، آستان قدس رضوی نماهنگ رضوی را نیز در بخش هنری خود در نظر گرفته است. یکی دیگر از بخش های هنری آستان قدس رضوی فیلم کوتاه در قالب موضوعات قرآن و عترت می باشد.

به طور کلی بخش هنری آستان قدس رضوی در سه بخش انیمیشن، فیلم کوتاه و نماهنگ میزبان علاقه مندان بخصوص کودکان و نوجوانان است.

لازم به ذکر است، هر یک از آثار هر شب به صورت اختصاصی پخش می شود که به این ترتیب هر مجموعه هنری چهار بار در طول نمایشگاه در چهار شب مختلف پخش می شود.

 

 

 

پایان پیام/523

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان برجام دولت مجلس حسن روحانی فلسطین خبرگزاری شبستان قوه قضائیه نمایشگاه قرآن آمریکا مصلی تهران نمایشگاه قرآن خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۷۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای رحیمی گفت: تسهیل فرزندخواندگی و امین موقت از نوآوری‌های قانون حمایت از کودکان و نوجوانان است که برای اولین بار در مشهد اجرا شد.

بیش از هزار روز از اجرای قانون حمایت کودکان و نوجوانان بدسرپرست و بی سرپرست در مشهد می‌گذرد و در این مدت بیش از ۷۰۰ کودک صاحب خانواده شده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین انیمیشن‌های ۲۰۲۳
  • اصغر فرهادی بخشی از هنر انقلاب است/ هنری که نگاه اصلاحی دارد
  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • شوق زندگی با تسهیل فرزند خواندگی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • نوجوانان و جوانان تهرانی یک‌ساله حافظ قرآن شوند
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد