Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید گفت کلوپ کار فوق العاده ای انجام داده که چنین خط حمله ای را در لیورپول ساخته است.

طرفداری - رئال مادرید امیدوار است با فرم فوق العاده کریستیانو رونالدو بتواند روز شنبه لیورپول را در فینال لیگ قهرمانان اروپا در کیف شکست دهد و به سومین عنوان پیاپی خود دست پیدا کند. به گزارش مارکا، رونالدو در کنفرانس خبری در مورد لیورپول گفت:

لیورپول مرا به یاد رئال مادرید چند سال پیش با سه مهاجم سریع در خط حمله می اندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فینال ها همیشه خاص هستند و مهم نیست نیست رقیب شما چه تیمی باشد. فکر نمی کنم بازی آسانی داشته باشیم. آنها با شایستگی به فینال رسیده اند. فکر می کنم رئال مادرید تیم بهتری است اما باید آن را در زمین نشان دهیم. 

مصدومیت رونالدو در ال کلاسیکو باعث شد هواداران رئال مادرید نگران حضور او در فینال شوند اما مشکلی وجود نداشت. او قبل از بازی پایانی فصل مقابل ویارئال، دو بازی استراحت کرد اما نگرانی از بابت حضور او در کیف وجود ندارد:

می خواهم شنبه احساس خوبی داشته باشم. امیدوارم خوب بازی کنم و گل بزنم. مهمترین مساله، پیروزی تیم است. مهم نیست چه کسی گل بزند. می خواهیم تاریخ سازی کنیم. 

چرا رئال مادرید در لیگ قهرمانان نسبت به لالیگا تیم بهتری است؟

من عاشق بازی در این رقابت ها هستم. بازی ها همیشه در بالاترین کیفیت انجام می شوند. برای پیروزی در این رقابت ها، باید بهترین ها را شکست دهید. در لیگ قهرمانان هر اتفاقی، ممکن است. شما باید همیشه با انگیزه و هوشیار باشید. نمی توانید آرام باشید و این باشگاه از زمان خنتو و دی استفانو، رابطه خیلی خوبی با این رقابت ها دارد. این باعث انگیزه من می شود. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۷۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم

سنگربان باتجربه باواریایی‌ها می‌گوید آنها هرگز دوست ندارند طعم تلخ شکست را بچشند و ترجیح می‌دهند که نتیجه‌ای متفاوت‌تر در بازی مقابل اشتوتگارت رقم می‌خورد.

طرفداری | در چارچوب هفته سی‌ودوم بوندسلیگا، اشتوتگارت با ارائه یک نمایش عالی توانست در خانه خود با نتیجه 3-1 از سد بایرن مونیخ بگذرد تا باواریایی‌ها مجبور باشند با این شکست تلخ خود را برای بازی مهم مقابل رئال مادرید آماده کنند.

مانوئل نویر، دروازه‌بان باتجربه بایرن مونیخ پس از شکست مقابل اشتوتگارت گفت:

ما هرگز دوست نداریم طعم تلخ شکست را بچشیم و ترجیح می‌دهیم که نتیجه‌ای متفاوت‌تر رقم می‌خورد. اگر یکی از موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل و بازی را 2-1 می‌کردیم، به عنوان برنده زمین را ترک می‌کردیم. می‌دانیم که بازی واقعاً بزرگی در روز چهارشنبه منتظر ماست. امروز در ضدحمله‌ها خطرناک بودیم و اگر موقعیت‌های مشابهی را مقابل رئال مادرید ایجاد کنیم، این موضوع در مورد آنها هم صدق خواهد کرد. بازی برابر رئال مادرید در برنابئو یک فینال است و ما باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر از این بازی ظاهر شویم.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • واکنش کریستیانو رونالدو به رویارویی النصر و الهلال در فینال جام پادشاهی
  • راز محبوبیت کریستیانو رونالدو
  • واکنش رونالدو به حضور النصر در فینال جام حذفی عربستان
  • رونالدو النصر را به فینال جام حذفی عربستان رساند
  • رونالدو دبل کرد و النصر فینالیست شد