Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر > شورای شهر - همشهری آنلاین:
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران از ممنوعیت پخش فوتبال در کافه‌ها انتقاد کرد.

ایسنا نوشت: محمد جواد حق شناس در واکنش به نظر پلیس درخصوص ممنوعیت پخش مسابقات جام جهانی درکافه‌ها گفت: امروزه شاهد این هستیم به دلیل کوچک شدن خانه‌ها، دیگر مانند گذشته امکان اینکه مردم با یکدیگر دیدار کنند نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از دلایل استقبال مردم از تماشای بازی‌های گروهی ورزشی این است که می توانند در کنار دوستان، آشنایان ورزش تماشا کنند و ملاقات و دیدار داشته باشند، گفت: این علاقه مردم تنها به ورزش نیست بلکه می بینیم در عزاداری‌ها نیز مردم مایلند درخیابان‌ها عزارداری کنند تا در جمع حضور داشته باشند و امکان ملاقات دیگران نیز وجود داشته باشد.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شرایط فعلی و فضای فوتبالی حاکم بر جامعه فرصت تاریخی برای افزایش همبستگی است ادامه داد: این یک واقعیت است که گروه‌های هم سن دوست دارند در کنار سایر هم نسلی‌های خود فوتبال ببینند و از آنجایی که نمی توان در آپارتمان‌های شصت- هفتاد متری جمع شد و فوتبال نگاه کرد، تماشای مسابقات ورزشی در کافه‌ها، قهوه‌خانه‌ها و .... مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پخش فوتبال در کافه و.... می‌تواند سبب شود که دوستان و هم‌نسلان در سرگرمی و شادی‌ها شرکت کنند و موجب هبستگی شود گفت:‌ اعلام نظرهایی که نه مستند قانونی دارد و مسبوق به سابقه است و نه با منطق سازگار است مورد قبول نیست و این گونه دستورالعمل‌ها مبنی بر ممنوعیت پخش فوتبال در کافه‌ها روا نیست و من با فرماندار تهران تماس گرفتم که آیا شورای تأمین این ممنوعیت را تصویب کرده که او عنوان کرد این گونه دستور العمل‌ها مربوط به استاندار و فرمانداری نیست.

وزارت ارشاد نیز می‌تواند فوتبال را به سینماها ببرد

حق شناس با رد هر گونه دستور العمل ممنوعیت پخش فوتبال در کافه‌ها گفت: حتی وزارت ارشاد نیز می‌تواند فوتبال را به سینماها ببرد و اتفاق خوبی است که مسابقات فوتبال در پرده سینماها به نمایش در بیاید و افرادی که نمی‌توانند به ورزشگاه بروند حداقل در پرده سینما فوتبال تماشا کنند.

در همین زمینه: الزام شهرداری تهران به اعلان الکترونیکی معاملات اقتصادی لایحه نرخ کرایه اتوبوس در شورای شهر اصلاح شد هاشمی: نباید به اسم رقابت، تخریب کنیم تاکید بر لزوم تقویت حمل و نقل شهری سنجش میزان نیترات و سموم در میوه‌های پایتخت

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۸۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟

ایسنا/خراسان رضوی رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از تعطیلی سینماهای مشهد در شب‌های قدر خبر داد.

سوسن محمدزاده در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص فعالیت سینماهای مشهد در شب‌های قدر اظهار کرد: سینماهای مشهد همانند برنامه سازمان سینمایی کشور در شب‌های قدر تعطیل خواهند بود.

وی افزود: بدین صورت سینماهای مشهد از اذان مغرب روزهای جمعه ۱۰ فروردین، یکشنبه ۱۲ فروردین و سه‌شنبه ۱۴ فروردین تا اذان مغرب روز بعد تعطیل خواهند بود.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: همچنین تمام سینماها در روز ۱۱ فروردین، سالروز ضربت خوردن حضرت علی(ع) و ۱۳ فروردین، سالروز شهادت امام علی(ع) تعطیل خواهند بود.

محمدزاده یادآور شد: معمولا در سال‌های گذشته اینگونه بوده که سینماهای مشهد در روزهای مابین شب‌های قدر فعالیتی نداشته و سینمای خود را تعطیل می‌کردند. البته تعطیلی سینماها در روزهای مابین شب‌های قدر اجباری نیست و ابلاغی نیز در این خصوص بابت تعطیلی سینماها اعلام نشده است. سینماها می‌توانند به اختیار خود در روزهای مابین شب‌های قدر فعالیتی نداشته و استراحت داشته باشند و در غیر اینصورت فعالیت سینماها بلامانع است و می‌توانند اکران داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت واردات نمک به افغانستان
  • آمریکا: عملیات نظامی محدود در رفح می‌تواند رهبران باقی‌مانده حماس را از بین ببرد
  • جلسه شصتم شورای توسعه فرهنگ قرآنی برگزار شد
  • اجراهای متفاوت یک خواننده که وایرال شد
  • وضعیت اکران سینماهای مشهد در شب‌های قدر چگونه است؟
  • تتلو، معین، رونالدو، علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • ممنوعیت خرید عمومی کالا‌های صهیونیست از سوی شورای شهر بروکسل
  • تتلو، معین، رونالدو ،علیرضا قربانی و سندی که برای موسیقی ملی امضا شد
  • «سند ملی هنرهای تجسمی» در ۱۴۰۳ به سرانجام می‌رسد/ حضور ایران در دوسالانه ونیز و اکسپوی ژاپن
  • یوسفعلی میرشکاک در گفتگو با اکبر نبوی: اگر وزارت ارشاد را ول کنی از زمان خمسه نظامی تا الان را ممیزی می‌کنند (فیلم)