Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمود صاحب دیوانی متولی موقوفه مرحمت پناه حاج میرزا علی اکبر خان قوام اظهار کرد: به منظور اجرای نیت واقف نیک اندیش حاج قوام در ایام ماه مبارک رمضان از ابتدای این ماه به مدت ۵ شب با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) ناحیه ۵ شیراز از محل موقوفه حاج قوام طی یک مراسم افطاری، خانواده‌های نیازمندان اطعام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه حاج میرزا علی اکبر خان قوام یکی از واقفان نیک اندیش شهر شیراز در سال ۱۲۷۲ هجری قمری اموال خود را با نیات تعزیه داری، روضه خوانی و برپایی سفره حضرت سیدالشهداء (ع) و اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان وقف کرده است، افزود: این موقوفه بزرگ از زمان وقف به مردم خدمت رسانی می‌کرد که در این راستا در ایام ماه رمضان سال جاری هر شب تعداد ۵۰۰ نفر از خانواده‌های نیازمندان طی یک مراسم افطاری اطعام شدند.

انتهای پیام/ن

اطعام خانواده‌های نیازمندان در ماه رمضان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رمضان 97 کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۰۸۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو وقف جدید کردستان

حجت الاسلام والمسلمین محمد کاروند گفت: واقف خیر اندیش ملا محمد زبردست یک دانگ از شش دانگ یکباب مغازه واقع در ۴ راه اصلی مریوان با مساحت ۶ متر را با نیت هزینه‌های مسجد ویس قرنی شهر مریوان وقف کرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: همچنین واقف خیر اندیش، جبار فاتحی یک باب مغازه با حق سرقفلی واقع در شهر مریوان به مساحت ۷ متر مربع را با نیت مساجد شهر مریوان وقف کرد.

حجت الاسلام کاروند با اشاره به ثبت ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه  در استان بیان کرد: از این تعداد ۲ هزار و ۴۰۲ وقف متصرفی، ۱۲۷ موقوفه غیر متصرفی و همچنین ۲۰ هزار و ۹۵ رقبه متصرفی، ۲۰ هزار و ۷۹۷ رقبه غیر متصرفی و ۱۲۲ رقبه اشتراک التولیه در استان وجود دارد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه کردستان ادامه داد: از آمار ۲ هزار و ۵۲۹ موقوفه کردستان ۷۴۶ موقوفه، ۱۶۵۳ مسجد، ۳۷ حسینیه، ۳ زینبیه، ۱۵ تکیه، ۷۱ آرامستان و یک دارالقرآن به چشم میخورد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در شیراز
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان